بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آینده‌‎ نزدیک | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آینده‌‎ نزدیک اثر کوین کلی

بریده‌هایی از کتاب آینده‌‎ نزدیک

نویسنده:کوین کلی
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأی
۴٫۰
(۲۱)
موفقیت ایالات‌متحده به فراگیر شدن سواد، مطبوعات نیرومند و آزاد، پیروی از قانون (که در کتاب یافت می‌شد) و زبان مشترک افراد یک قاره وابسته بود. شکوفایی و آزادی آمریکایی در فرهنگ خواندن و نوشتن ریشه داشت. ما به مردمان کتاب تبدیل شدیم.
leylak
اهمیتی ندارد یک ابزار خاص را چه مدت به کار برده‌اید، به‌روزرسانی‌های بی‌پایان شما را به یک تازه‌کار تبدیل می‌کند. در این عصر «بهتر شدن» همه به افرادی تازه‌کار تبدیل می‌شوند. بدتر از آن اینکه تا ابد تازه‌کار می‌مانیم. واقعیتی که شاید ما را متواضع کند.
مهدی
به گفتهٔ کوین کلی «آینده از آن کسانی است که این روندهای فناوری را بشناسند و به جای مقابله با آن‌ها، همراه‌شان حرکت کنند».
مرتضی واحد
بومیان جهان دیجیتال آزادند که به پیش بروند و ناشناخته‌ها را دریابند.
Shanti
وقتی که ربات‌ها و اتوماسیون کارهایمان را به اندازه‌ای ساده کنند که غذا خوردن، لباس پوشیدن و سرپناه داشتن فکرمان را مشغول نکند، آزادیم که بپرسیم، «انسان‌ها برای چه وجود دارند؟»
سرباز ولایت
در واقع می‌توانیم با اطمینان بگوییم هنوز بزرگ‌ترین پرسش‌هایمان را نپرسیده‌ایم.
فواد شایان
در واقع، ربات‌ها جایگزین هر شغلی می‌شوند که با حجم کلانی از کاغذبازی سر و کار داشته باشد.
فواد شایان
مهم‌ترین اختراع‌های مکانیکی ما ماشین‌هایی نیستند که در انجام کارهای انسانی کارکرد بهتری داشته باشند، بلکه ماشین‌هایی هستند که کارهایی می‌کنند که توانایی انجام‌شان را نداریم.
فواد شایان
به‌روزرسانی را نوعی بهداشت می‌دانم
°♡کتاب باز♡°
ممنوع کردن یک چیز اجتناب‌ناپذیر همواره نتیجهٔ وارونه می‌دهد. ممنوعیت در بهترین حالت گذرا و در بلندمدت بازدارندهٔ پیشرفت است
masoudiii

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
۵۹,۵۰۰
۵۰%
تومان