بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آینده‌‎ نزدیک | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آینده‌‎ نزدیک اثر کوین کلی

بریده‌هایی از کتاب آینده‌‎ نزدیک

نویسنده:کوین کلی
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأی
۴٫۰
(۲۱)
چیزهای بسیاری وجود داشتند که از نظر متخصصان اشتراک‌گذاری‌شان عملی نبود، مسائل مالی، مشکلات سلامتی‌مان، زندگی جنسی‌مان، درونی‌ترین ترس‌هایمان، ولی مشخص شده است با فناوری، مزایا و شرایطِ درست، همه‌چیز را به اشتراک می‌گذاریم.
Shanti
آن‌چنان پر شتاب زندگی‌مان تغییر می‌کند که توانایی‌مان برای اختراع چیزهای جدید از سرعت‌مان برای کاربرد متمدنانه آن‌ها پیشی می‌گیرد.
مهدی
هر چیزی، بدون استثنا، برای نگهداری از خودش به نظم‌وترتیب و انرژی خارجی نیاز دارد. کلیات این واقعیت را به‌عنوان قانون دوم ترمودینامیک می‌شناختم که می‌گوید هر چیزی به آهستگی متلاشی می‌شود.
°♡کتاب باز♡°
پرسشی خوب پرسشی است که پرسش‌های خوب دیگری را بسازد. پرسشی خوب شاید تازه‌ترین کاری باشد که ماشین‌ها انجامش را یاد می‌گیرند. پرسشی خوب همان دلیل وجود انسان‌هاست.
leylak
«باید در سال‌های آتی انتظار صفحات نمایش بیشتر، پیگیری شدن بیشتر و بیشتر از بین رفتن حریم شخصی را داشته باشیم».
Mohammad Ali Zareian
ویران‌شهرهای واقعی، به جای جهان فیلم مکس دیوانه، بیشتر شبیه اتحاد جماهیر شوروی هستند: به جای بی‌قانون بودن، به‌گونهٔ خفه‌کننده‌ای دیوان‌سالارانه هستند. ترس بر این جوامع حکومت می‌کند و جامعه‌شان جز برای تعدادی انگشت‌شمار، پر از موانع است
Shanti
در مقایسه با چیزهایی که می‌توانیم بدانیم، هیچ چیزی نمی‌دانیم.
فواد شایان
پرسشی خوب دنبال پاسخ درست نیست. پرسشی خوب پاسخی آنی ندارد. پرسشی خوب پاسخ‌های موجود را به چالش می‌کشد. پرسشی خوب پرسشی است که با شنیدن آن شب و روز دنبال پاسخش می‌گردید، ولی تا پیش از پرسیدنش نمی‌دانستید برای‌تان مهم است.
leylak
بیشتر حرف‌های آزاردهنده در توئیتر، ییک‌یک، ردیت و دیگر سایت‌ها به‌صورت ناشناس فرستاده می‌شوند. بی‌مسئولیتی بدترین بخش‌های وجودمان را بروز می‌دهد.
leylak
برای مدت‌های بسیار طولانی، انسان‌ها در قبایل و گروه‌هایی زندگی کرده‌اند که هر کاری پیدا و آشکار بود و هیچ رازی وجود نداشت. ذهن‌هایمان با نظارت مشترکِ همیشگی تکامل یافته‌اند. از نظر تکاملی، نظارت مشترک در سرشت‌مان است. بر خلاف بدبینی مدرن‌مان، بر این باورم که جهانی دایره‌وار با نظارت مشترک همیشگی پس زده نمی‌شود، چون انسان‌ها میلیون‌ها سال به همین شیوه زندگی کرده‌اند و اگر چنین نظارتی منصفانه و متقارن باشد، با آن راحت خواهند بود.
leylak

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان