بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آینده‌‎ نزدیک | طاقچه
کتاب آینده‌‎ نزدیک اثر کوین کلی

بریده‌هایی از کتاب آینده‌‎ نزدیک

نویسنده:کوین کلی
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأی
۴٫۰
(۲۱)
جهان نه از اتم‌ها بلکه از داستان‌ها ساخته شده است
Shanti
چه بیت‌کوین پایدار بماند چه نه، نوآوری بلاک‌چینش که می‌تواند میان افراد غریبه سطح اعتماد بالایی را پدید آورد به تمرکززدایی از نهادها و صنایع ادامه می‌دهد. جنبهٔ مهم بلاک‌چین این است که همه به آن درسترسی دارند. هیچ‌کس مالک آن نیست چون همه مالک آن هستند.
Shanti
همه می‌دانستند افراد به رایگان کار نمی‌کنند و اگر کار کنند، بدون حضور رئیس نمی‌توانند چیز مفیدی بسازند، ولی امروزه بخش‌های کاملی از اقتصادمان روی نرم‌افزارهایی اجرا می‌شوند که افراد داوطلب بی‌دستمزد و بی‌نظارت رئیس آن‌ها را پدید آورده‌اند.
Shanti
نمی‌توانیم چیزی را تصور کنیم که هوشمندی آن را ارزشمندتر نکند. در واقع پیش‌بینی طرح کسب‌وکار ۱۰ هزار شرکت نوپای بعدی آسان است: هوش مصنوعی را به فلان چیز بیفزایید. چیزی را پیدا کنید که با افزودن هوش آنلاین به آن بهتر شود.
Shanti
هر اندازه افراد بیشتری از یک هوش مصنوعی استفاده کنند، این هوش مصنوعی باهوش‌تر می‌شود. هر اندازه باهوش‌تر شود، افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. هر اندازه افراد بیشتری از آن استفاده کنند، باهوش‌تر می‌شود و این روند ادامه می‌یابد.
Shanti
وب حضور پیوستهٔ نامحسوسی مانند برق خواهد داشت: همیشه اطراف ماست، همیشه فعال است و تا وقتی قطع نشود کسی حضور آن را حس نمی‌کند.
Shanti
تفاوت ما با اجداد حیوانی‌مان در این است که فقط به بقا راضی نیستیم، بلکه به‌شدت مشغول ساخت خواسته‌هایی هستیم که باید ارضای‌شان کنیم و خواسته‌های جدیدی می‌سازیم که هرگز آن‌ها را نداشته‌ایم. این ناخشنودی آغازگر نبوغ و رشدمان است.
Shanti
به آینده رسیده‌ایم، فقط توزیع همگونی ندارد
Shanti
اگر رسانه‌های اجتماعی امروزی دربارهٔ خودمان چیزی به ما آموخته باشند این است که انگیزهٔ بشر برای اشتراک‌گذاری بر انگیزه‌اش برای داشتن فضای خصوصی چیره می‌شود.
leylak
شرکت دربارهٔ افزایش رضایت کاربران صحبت می‌کند، ولی به‌راحتی می‌توان حدس زد که جریان خبری‌تان را فیلتر می‌کند تا زمان حضورتان را در فیس‌بوک بهینه کند
Shanti

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد