بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب وقتی زنان بخواهند | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی

بریده‌هایی از کتاب وقتی زنان بخواهند

۳٫۲
(۴۱)
واقعاً فکر می‌کنم حق با شرکت نایکی بود که گفت «فقط انجامش بده!» هروقت این جمله را تکرار می‌کنم دوستم به من می‌خندد، اما خب افراد زیادی را می‌بینم که می‌خواهند چیزی را تغییر بدهند اما بازهم چسبیده‌اند به عقایدشان و حاضر نیستند تغییر را شروع کنند.
mahi
«هم‌رنگ جماعت شدن خیلی ساده است؛ داشتن استقلال شخصی در تنهایی هم خیلی ساده است، اما مرد به کسی می‌گویند که بتواند بین مردم، استقلال تنهایی‌اش را حفظ کند.»
Zoe
چه جمله‌ای شنیده‌ای که به تو انگیزه داده خودت باشی و کاری را که دوست داری انجام بدهی؟ یک شعر از باب دیلن «زمان یک اقیانوس است، اما به ساحل که برسد تمام می‌شود.»
fateme
چیزی که پدرم به من یاد داد و چیزی که با خودم وارد کار کردم این بود که قدر خودم و انرژی‌ام را بدانم. مهم‌ترین چیزی که دارم را نه می‌شود اندازه گرفت، نه از روی آن تقلید کرد و نه حساب کرد. بخت‌واقبالم تنها دارایی من است. هر روز آن را روی دایره می‌ریزم.
fateme
برنده‌ها همان بازنده‌هایی هستند که پا پس نکشیدند. وقتی چیزی را می‌خواهی دنبالش برو تا به‌دستش بیاوری. آن چیز متعلق به توست.
fateme
ازنظر من موفقیت یعنی بتوانی کاری را که عاشقش هستی ادامه دهی. یعنی انجام کارهای معناداری که هم جامعه را ارتقا دهد و هم مشارکت را.
fateme
من همیشه دنباله‌روی این توصیه بودم که هوشمندانه‌تر کار کن، نه سخت‌تر! معتقدم که باید همان اوایل کار، روند را ارزیابی کنی و ببینی به موفقیت ختم می‌شود یا نه، چون زمان مانند طلاست. سعی می‌کنم خودم را با کاری خسته نکنم که می‌دانم به سرانجام نمی‌رسد و امکان دارد رهایش کنم.
fateme
زن‌ها می‌خواهند کسب‌وکار خودشان را اداره کنند و اگر از حمایت بقیهٔ زن‌های اطرافشان هم برخوردار شوند راحت‌تر این کار را انجام می‌دهند.
fateme
کسب‌وکار و هدف هم مثل آدم‌ها تغییر می‌کند.
fateme
به گفتهٔ ماریان رایت‌ادلمن «نمی‌توانی چیزی باشی که خودت نتوانی ببینی.» انگاره‌ای که از خود برای دیگران به نمایش می‌گذاریم یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که برای الهام‌بخشیدن به آنها در پیگیری رؤیاهایشان و آموزش تمامی گزینه‌های شگفت‌انگیز موجود در اختیار داریم
fateme

حجم

۳۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۳۰%
تومان