بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر زندگی | طاقچه
کتاب هنر زندگی اثر باب  پراکتور

بریده‌هایی از کتاب هنر زندگی

۴٫۷
(۷)
وقتی می‌بینید گروه کثیری از مردم در خیابان به یک سمت می‌روند و عده‌ای معدود به سمت مخالف، راه آن گروه معدود را بروید.
Amir
و وقتی چیزی را با تمام وجود بخواهید، هرطور شده آن را تهیه می‌کنید... همیشه. این قانون مطلق هستی و وجود شماست. اگر این را بفهمید، هر کاری آسان‌تر می‌شود و اگر از آن سر در نیاورید، کار مشکل‌تر می‌شود.
melik
اگر در احاطه کسانی بوده‌اید که خیال می‌کردند پول درآوردن دشوار است، به احتمال زیاد زندگی شما هم به همین شکل خواهد بود.
Amir
ما این‌گونه زندگی می‌کنیم. دیگران را می‌بینیم و گوسفندوار آن‌ها را دنبال می‌کنیم. همه آن‌ها از آن راه می‌روند. نه، ما مجبور نیستیم راه آن‌ها را برویم.
Amir
من مایلم این کار را بکنم اما نمی‌توانم زیرا... هر چه پس از این «زیرا» می‌آید شرایط و محیط است و ما تابع این شرایط. انسان کاری را می‌کند که تابع شرایط است و حتی سعی نمی‌کند راه بهتری پیدا کند.
melik
ما متوجه نیستیم که امواج فکر امواجی کیهانی هستند که در زمان و مکان نفوذ می‌کنند. ما متوجه نیستیم این اندیشه‌هاست که ارتعاش بدن ما را کنترل می‌کند. ما متوجه نیستیم ارتعاشاتی که در آن هستیم آنچه را در زندگی جلب می‌کنیم دیکته می‌کنند. ما متوجه نیستیم این مسئله آن‌قدر ادامه خواهد داشت تا فکرمان را تغییر دهیم.
Amir
همه فکر و ذکر ما باید متوجه آنچه می‌خواهیم باشد تا خواسته‌مان برآورده شود.
Amir
چیزی در درون شما هست که می‌خواهد با خدایی که در درون شماست، وحدت کند. این میل و خواسته شما را به رشد می‌رساند. وقتی اجازه بدهید آنچه در درون شماست خود را از طریق شما ابراز کند، بسیار خلاق می‌شوید. می‌خواهید منحصربه‌فرد بودن خود را به عنوان انسان ابراز دارید.
papar
همه شکست‌ها و ناکامی‌های زندگی از آن‌روست که به محدودیت‌های بیرونی پیرامون خود توجه می‌کنیم و همه موفقیت‌های زندگی ناشی از برقراری تماس ما با نیروهای درونی‌مان است
Amir
وقتی قانون را مخدوش کنید، مرتکب گناه شده‌اید. اگر قانون را مخدوش کنید بازنده می‌شوید. با قانون هماهنگ شوید تا برنده شوید.
papar

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد