بریده‌های کتاب کتابچه قانون ده برابر
کتاب کتابچه قانون ده برابر اثر گرنت کاردون

کتاب کتابچه قانون ده برابر

۴٫۰
(۷)
همچنین شما نباید به خودتان اجازه دهید که بیش از حد ذهنتان را مشغول تفکرات مختلف کنید. به یاد داشته باشید که هر دقیقه‌ای که به فکر کردن سپری می‌کنید، یک دقیقه از زمانی است که باید صرف کار شود ولی شما در واقع آن را هدر می‌دهید.
Anahid
به جای تمرکز بر رقابت با دیگران، فرد باید بر تسلط بر حوزه کاری خودش و غلبه بر مرزهای خود تمرکز کند. آخرین و احتمالاً مهم‌ترین چیزی که نویسنده در هنگام غلبه بر چیزی بر آن تأکید می‌کند، کاهش ندادن اهداف خواهد بود. به جای کاهش هدف، فرد باید اقدامات خود را افزایش دهد.
Anahid
موفقیت مهم است، موفقیت یک وظیفه است و موفقیت چیزی نیست که کم بیاید. سپس نویسنده هر یک از این سه بخش موفقیت را توضیح می‌دهد.
Anahid
تنظیم هدفی، ده برابرِ آنچه یک فرد معتقد است، امکان‌پذیر است و انجام دادن کارهایی ده برابر بیشتر از آن چیزی که او معتقد است قابل انجام هستند، تنها راه رسیدن به موفقیت واقعی است.
Anahid
. مسئله این است که اگر فردی نتواند یکی از دو بخش از قانون ده برابر را رعایت کند، نتیجه آن، یک موفقیت نسبی یا کمبود خواهد بود.
Anahid
قانون ده برابر، در مورد رؤیایِ بزرگ داشتن و سخت تلاش کردن است. این بدان معنی است که اگر فرد بخواهد با استفاده از این قانون موفق شود، باید ده برابر بیشتر از آنچه تلاش کند که فکر می‌کند امکان انجامش را دارد.
Anahid
اگر بخواهیم همین قانو. ن را به زبان ساده شرح بدهیم، قانون ده برابر به معنی تلاش سخت و رؤیای بزرگ است.
Anahid
در بخش اول، سطح تلاش موردنیاز برای تحقق اهداف را تعیین می‌کنیم. بخش دوم، شامل تنظیم افکار یک فرد است تا او بتواند جرئت کند، فراتر از آنچه قبلاً تصور می‌کرد غیرممکن است، رؤیاپردازی کند. ا
Anahid
گرنت کاردون، فصل اول را با توضیح قانون ده برابر آغاز می‌کند. نویسنده بیان می‌کند که قانون ده برابر، به منظور کمک به مردم برای دستیابی به موفقیت تجاری تضمین‌شده، بیان شده است.
Anahid
شما نباید بر رضایت مشتری تمرکز کنید، بلکه باید بر رضایت کسانی که هنوز مشتری‌تان نشده‌اند، متمرکز شوید و سعی کنید با بردن محصول به سوی کسانی که محصولتان را ندارند، آن‌ها را راضی کنید.
baghi

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد