بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حلقه‌ی آتش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب حلقه‌ی آتش اثر دون میگوئل روئیز

بریده‌هایی از کتاب حلقه‌ی آتش

انتشارات:نشر علم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۷ رأی
۳٫۰
(۷)
من می‌دانم که روزی این بدن مادی از بین خواهد رفت. و اگر فرشتهٔ مرگ بخواهد، می‌تواند هم اکنون جانم را بستاند و من افسوس نخواهم خورد زیرا داستانم کامل است. اگر هم در این دنیا بمانم، روز دیگری را در اختیار دارم تا از تجلیات خداوند لذت ببرم.
Anahid
پروردگارا، امروز یاری‌ام ده تا خود را آن‌گونه که هستم، بپذیرم؛ بدون قضاوت. یاری‌ام ده تا ذهنم را آن‌گونه که هست، بپذیرم؛ با تمام احساساتم، امیدها و آرزوهایم و هویت منحصر به فردم. یاری‌ام ده تا جسمم را آن‌گونه که هست بپذیرم؛ با تمام زیبایی و کمالش.
seemorgh
پروردگار، موهبت زندگی را به ما ارزانی کرده است و سپاسگزاری از خداوند برای این موهبت از طریق لذت بردن از زندگی و از این که واقعاً خودمان باشیم، انجام می‌شو
seemorgh
به جای این که عشق را در دیگر انسان‌ها جستجو کنیم، باید با عشق خودمان همسو شویم زیرا عشق دیگر انسان‌ها نیست که ما را شاد و خوشبخت خواهد کرد. آن‌چه ما را خوشبخت خواهد کرد، عشقی است که نسبت به تمام انسان‌ها احساس می‌کنیم، عشقی است که نسبت به خدا احساس می‌کنیم و عشقی است که نسبت به کل آفرینش احساس می‌کنیم. ما می‌توانیم عشق فردی را نسبت به خود احساس کنیم و این عشق زیباست اما هنگامی که عشق خودمان را احساس می‌کنیم، بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای‌مان رخ دهد. آن‌گاه است که در بهشت زندگی می‌کنیم
seemorgh
پروردگارا، امروز یاری‌ام ده تا جسم مادی‌ام را معبدی از تجلی تو بیابم.
Anahid
نیازی نیست دیگران را تغییر دهید؛ نیازی نیست هیچ یک از آفریده‌های خداوند را تغییر دهید. فقط از آفرینش لذت می‌برید؛ از زیبایی و از زندگی لذت می‌برید. شما زنده‌اید و همین زنده بودن به شما شادی می‌بخشد. و نتیجه‌اش چیست؟
Anahid

حجم

۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد