بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند اثر جولی ژو

بریده‌هایی از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

نویسنده:جولی ژو
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۶از ۶۰ رأی
۳٫۶
(۶۰)
اگر افراد مناسب برای کار یا محیط مطلوب برای شکوفایی آن‌ها را نداشته باشید، در کارتان به مشکل برخواهید خورد
هدی✌
مهم‌ترین وظیفهٔ شما به عنوان مدیر این است که مطمئن شوید تیمتان می‌داند موفقیت چیست و رسیدن به آن برای افراد مهم باشد. فرقی نمی‌کند که هدف شما خیلی خاص مانند «ایجاد حس خوب مورد توجه قرار گرفتن برای هر فرد تماس گیرنده با شما» یا خیلی عام مانند «نزدیک کردن مردم دنیا به یکدیگر» باشد؛ در هر صورت برای اینکه تمام اعضای تیم مقصود را درک و باور کنند، باید ابتدا هدف را فهمیده و باور کنید و سپس از هر فرصتی مثل ایمیل زدن برای مشخص کردن اهداف، بررسی کار یک کارمند یا میزبانی جلسات بزرگ، برای بیان مقصود تیم استفاده کنید.
هدی✌
هدایت یک تیم به منظور خوب کار کردن با یکدیگر سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. او می‌گوید: «بعضی تیم‌ها باوجود در اختیار داشتن منابع بیشتر، معمولا ضعیف‌تر عمل می‌کنند؛ زیرا مشکلات هماهنگی و انگیزه بر منافع همکاری غلبه می‌کند.»
هدی✌
. فوق‌العاده بودن در یک شغل بدین معناست که بتوانی برای مدتی طولانی نقش‌آفرینی کرده و شهرت کاری خوبی بسازی. در همه حال، با وجود صدها چیزی که می‌تواند توجهتان را جلب کند، هیچ‌گاه فراموش نکنید که در نهایت برای چه کاری اینجا هستید: کمک به تیمتان برای رسیدن به نتایج عالی.
هدی✌
و مدیران بااستعداد در صورت داشتن اختیار برای ایجاد تغییرات، معمولا در تیم‌های با عملکرد ضعیف تغییرات مثبتی ایجاد می‌کنند.
هدی✌
در هر زمانی، نمی‌توان به درستی قضاوت کرد. ممکن است از مدیر خوبی خواسته شود تا مدیریت تیم جدیدی را برعهده بگیرد. ولی به خاطر اینکه طول می‌کشد تا بتواند به نتایج خوبی دست یابد، احتمالا نتایج وی در ابتدای کار جالب نباشد. از طرفی، ممکن است یک مدیر ضعیف برای مدتی نتایج خیلی خوبی به دست آورد؛ زیرا تیم بسیار خوبی به وی داده شده، یا اینکه افراد تیمش در آن مدت تحت فشار زیادی بوده‌اند و بسیار زیاد کار کرده‌اند. بااین‌حال، زمان همیشه حقیقت را آشکار می‌کند.
هدی✌
ممکن است باهوش‌ترین، محبوب‌ترین و سخت‌کوش‌ترین مدیر دنیا باشید، ولی تا زمانی که تیم تحت هدایتتان به نتایج متوسطی برسد، متأسفانه نمی‌توان شما را مدیر عالی به شمار آورد.
هدی✌
باور به اینکه تیم، موفق‌تر از یک فرد عمل می‌کند، کلیدی‌ترین نکتهٔ مدیریت است. زیرا دیگر شما قرار نیست همهٔ کارها را خودتان انجام دهید، در همهٔ کارها بهترین باشید یا اینکه بدانید چگونه تمام کارها را انجام دهید. کار شما به عنوان مدیر این است که نتیجهٔ بهتری از افراد یک تیم به دست بیاورید.
هدی✌
کار مدیر این است که: - تیمی بسازد که با هم خوب کار کنند. - از افراد در راه رسیدن به اهداف کاری‌شان حمایت کند. - فرایندهایی طراحی کند که کارها با بازدهی بهتر و راحت‌تر انجام شوند.
هدی✌
بیشتر کار روزانهٔ مدیران بازخورد دادن، ایجاد فرهنگ سالم و برنامه‌ریزی مشترک است.
هدی✌

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان