بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند اثر جولی ژو

بریده‌هایی از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند

نویسنده:جولی ژو
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۶از ۶۰ رأی
۳٫۶
(۶۰)
باور به اینکه تیم، موفق‌تر از یک فرد عمل می‌کند، کلیدی‌ترین نکتهٔ مدیریت است.
شبنم
«موقع ارزیابی، به خروجی واحد کاری نگاه کنید، نه فعالیت‌هایی که انجام شده‌اند. واضح است که هر فروشنده را با توجه به تعداد فروشش (نتیجه) ارزیابی می‌کنید، نه تعداد فریادهایی (فعالیت) که می‌کشد.»
Mahdi Hoseinirad
سه سال سریع گذشت. حالا که تجربه مدیریت دارم، کمی خردمندتر شده‌ام و پاسخم تغییر کرده است: کار مدیر این است که: - تیمی بسازد که با هم خوب کار کنند. - از افراد در راه رسیدن به اهداف کاری‌شان حمایت کند. - فرایندهایی طراحی کند که کارها با بازدهی بهتر و راحت‌تر انجام شوند.
Mahdi Hoseinirad
گر قبل از شروع کارم از من می‌پرسیدید کار مدیر چیست، احتمالا چنین پاسخ می‌دادم: کار مدیر این است که: - با کارکنان برای کمک به حل مشکلات آن‌ها جلسه برگزار کند. - در مورد اینکه چه چیزی خوب پیش می‌رود و چه چیزی مشکل دارد، به کارکنانش بازخورد بدهد. - مشخص کند چه کسی باید ترفیع بگیرد و چه کسی باید اخراج شود.
Mahdi Hoseinirad
ین کتاب دربارهٔ کسی است که بدون آموزش رسمی یاد گرفت چگونه مدیر قابل اعتمادی شود. کتابی که آرزو می‌کردم در سال‌های ابتدایی کارم با تمام ترس‌ها، تردیدها و «آیا من احمق هستم» هایم در اختیار داشتم. این کتابی است که قرار است به شما بگوید ترس‌ها و شک‌هایتان طبیعی است و شما هم مانند من بر آن‌ها غلبه خواهید کرد.
Mahdi Hoseinirad
بیشتر از هر چیزی در زندگی‌ام به این جمله ایمان دارم: مدیرانِ بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند. مهم نیست که شما چه کسی هستید، همین که این‌قدر برایتان مهم بوده است که این کتاب را بخوانید، پس به قدر کافی به مدیر بزرگ شدن اهمیت می‌دهید.
Mahdi Hoseinirad
مدیریت یک تیم کار سختی است؛ چراکه در نهایت به افراد ختم می‌شود و همهٔ ما موجوداتی چندبعدی و پیچیده هستیم. همان‌طور که رسیدن به یک جایگاه ویژه منحصر به روش خاصی نیست، برای مدیریت گروهی از افراد نیز تنها یک راه وجود ندارد.
Mahdi Hoseinirad

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۰
۱۱
صفحه بعد