بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب) اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)

۳٫۴
(۳۹۹)
حقیقت اینه که هر کسی یک زمانی غیرحرفه‌ای و ضعیف بوده، اما وقتی تلاش کردن و عادت‌های درستی رو در خودشون ایجاد کردن، تونستن آدمای موفقی بشن، این راز موفقیت افرادیه که همیشه برای ما مثالش رو می‌زنن.»
samane
«این بزرگترین لذت زندگی است، اینکه خودتان را وقف مقصودی کنید که از نظر خودتان، هدفی متعالی است؛ اینکه نیروی طبیعت باشید، نه مثل بیمار حقیر پُر تب و دردی که مدام در حال شکایت است که چرا دنیا خودش را وقف شاد کردن شما نمی‌کند.»
غزل
بیدار شدن قبل از سپیده دم و اختصاص دادن زمانی برای خود، روشی هست که افراد موفق هر روز انجام می‌دن. وقتی بتونین خودتون رو باور داشته باشین، به این نتیجه میرسین که وجود خودتون مهم‌ترین سرمایه زندگیتونه و قدر اون رو می‌دونین. هر کدوم از ما به دنیا اومدیم که کاری خاص انجام بدیم، باید باور داشته باشیم که آدم خاصی هستیم و این باور رو با صدای درونی خودمون هم هماهنگ کنیم.»
davidmohammad98
صبح شما، تمام زندگی شما را می‌سازد
شهرزاد بانو😇
«اگر درست نخوابید، قادر به اجرای فرمول ۲۰.۲۰.۲۰ نیستید. چیزهای کوچیک مثل موبایل، تلویزیون و هر وسیله الکترونیکی دیگر، باعث میشن تا حواس شما پرت بشه. به خصوص چک کردن موبایل قبل از خواب باعث ضعف عملکرد بدن برای فرآیند خوابیدن میشه. بدخوابی، شادی و خلاقیت رو هم پایین میاره. اگر نتونید شب رو خوب و عمیق بخوابید نمی‌تونین ۵ صبح از خواب بیدار بشین.»
Mohammadii
هر چقدر شما تعهدتون به ساعت ۵ صبح بیشتر بشه، نعمت‌هایی که به زندگیتون سرازیر میشه قابل شمارش نیست. همه اینا سخته ولی باید از پسش بربیایید»
حسین(ع) همه جا با ماست
درد به همراه خودش شکوفایی میاره، باعث می‌شه تا ترس و وحشت رو از ما دور کنه.
AnneBlythe
باشگاه ۵ صبحی‌ها صبح شما، تمام زندگی شما را می‌سازد
شهرزاد بانو😇
«هر چیزی که بتونه کیفیت روحی‌ات رو بالا ببره تو رو به موفقیت نزدیک‌تر می‌کنه، وقتی بتونی تلاشت رو روی بُعد روحی و احساسی خودت متمرکز کنی، هر روز صبح برات پُر از انرژی مثبته.»
samane
«فرمول ۲۰.۲۰.۲۰ یعنی از ۵ تا شش صبح باید زمانی ۲۰ دقیقه‌ای را صرف پرداختن به یکسری تمرین از قبل تعیین شده کنین. باید ساعت ۵ تا ۵: ۲۰ دقیقه را صرف ورزش‌های سخت و محکم کنین تا عرقتون در بیاد. ساعت ۵: ۲۰ تا ۵: ۴۰ باید تعمق کنین، یعنی در مورد هر چیزی اطلاعات به دست بیارین؛ مطالعه کنید و دانش رو بالا ببرین. ساعت ۵: ۴۰ تا ۶: ۰۰ صبح هم باید به کسب آرامش و سکون بپردازید، این وقت از صبح بین شلوغی و آرامی قرار داره و شما می‌تونین به تمرکز خودتون اضافه کنید.
mohammad hosein moti

حجم

۵۲٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۵۲٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان