بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب داستان نانو تروا | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۶
(۸)
داکسیل، فرم لیپوزومی داروی ضدسرطان دوکسوربیسین و اولین نانو داروی وارد شده به بازار بین‌المللی بود.
هدی✌
«افرادی مثل تو در آمریکا و کانادا زیاد هستند، اما در ایران افراد کمی با توانایی‌های تو وجود دارند و تو می‌توانی آنجا بیشتر خدمت کنی.»
صآد
اما آنچه مانع از ماندنم می‌شد این اعتقاد بود که کشورم برای من هزینه داده و روی بازگشت من حساب کرده است. از نظرم این دنیا آنقدر ارزش نداشت که به خاطر پول، ارزش‌ها و تعهدات و آخرتم را زیر سؤال ببرم.
صآد
با توجه به تعهدات اخلاقی و ملی در تصمیم به بازگشت مصمّم شدم. البته تعهدات مالی هم وجود داشت اما تسویه آن کار سختی نبود و می‌توانستم با تقسیط و پرداخت آن از محل درآمد چند ماه کارم آن را بپردازم. اما آنچه مانع از ماندنم می‌شد این اعتقاد بود که کشورم برای من هزینه داده و روی بازگشت من حساب کرده است. از نظرم این دنیا آنقدر ارزش نداشت که به خاطر پول، ارزش‌ها و تعهدات و آخرتم را زیر سؤال ببرم.
پرتو
دکتر جعفری: اگر با دانشجویانی مواجه شوم که دارای استعداد خوبی هستند، آن‌ها را وارد سیستم می‌کنم تا بازوی تحقیقاتی‌ام باشند. همواره به آن‌ها توصیه می‌کنم نیازهای واقعی را درک کرده، بهترین افراد آن حوزه را شناسایی کنند و مدتی در کنار این افراد بیاموزند تا بتوانند بعدها آن را اجرایی کنند.
H.B
اما میان کاشت تا برداشت، فاصله‌ای به وسعت «داشت» باقی بود.
H.B
دکتر رضایت: به نظر من دارو همچون دیگر کالاهای با فناوری بالا باید سودی ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی داشته باشد. در صورت کمتر بودن این سود، باید بر روی پیشرفته بودن آن علامت سؤال گذاشت. البته زمان استفاده از این بهره بالا محدود است و شرکت فناور حداکثر در چند سال ابتدایی می‌تواند چنین سودی داشته باشد؛ زیرا با تولید محصولات مشابه توسط شرکت‌های دیگر، قیمت این محصول به شدت پایین خواهد آمد. گاه حتی محصولی با کارایی بالاتر وارد بازار می‌شود و عملاً دارو به پایان عمر خود می‌رسد. به‌طور معمول نیز اجتناب از چنین شرایطی نیازمند استمرار تحقیق و توسعه است و شرکتی که می‌خواهد در عرصه رقابت باقی بماند باید بخش عمده‌ای از درآمد خود را در واحد تحقیق و توسعه هزینه نماید.
maryhzd
کورکومین مهم‌ترین جزء فعال ریشه گیاه زردچوبه است و در طب سنتی برای غلبه بر التهاب، درمان بیماری‌های عفونی و خودایمنی استفاده می‌شود.
هدی✌
نباید از رسیدن به اهداف بزرگ ترسید، بلکه باید چالش به چالش، مسائل را حل کرد و قدم به قدم به هدف نزدیک شد.
هدی✌
انسان در یک مقطع از زندگی به این نتیجه می‌رسد که باید کاری انجام دهد. به خودم اعتماد داشتم و می‌دانستم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و می‌توانم آن‌ها را عملی کنم.
هدی✌

حجم

۳۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۳۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
۳,۲۵۰
۵۰%
تومان