بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب لحظه‌ی برخاستن | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب لحظه‌ی برخاستن اثر ملیندا گیتس

بریده‌هایی از کتاب لحظه‌ی برخاستن

نویسنده:ملیندا گیتس
امتیاز:
۳.۸از ۱۸ رأی
۳٫۸
(۱۸)
اگر شما معنی باورهای پشت اعمال جامعه را درک نکنید، ایده‌تان را در قالب ارزش‌ها و نگرانی‌های آن‌ها بیان نمی‌کنید و مردم به شما گوش نمی‌دهند.
fariba.
معنی واقعی فقر مطلق این است که مهم نیست چقدرسخت کار می‌کنید، شما گیر افتاده‌اید. نمی‌توانید از آن خارج شوید. تلاش‌های شما اصلاً مهم نیست. کسانی که می‌توانستند شما را ارتقا دهند، رهای‌تان کرده‌اند.
fariba.
«اگه برنامهٔ خودت رو تنظیم نکنی، کس دیگه‌ای این کار رو می‌کنه.» اگر من برنامه‌ام را با چیزهایی پر نمی‌کردم که احساس می‌کردم اهمیت دارند، افرادِ دیگر برنامه‌ام را با چیزهایی پر می‌کردند که احساس می‌کردند اهمیت دارد.
fariba.
فمینیسم یعنی باور این‌که هر زنی باید بتواند حرف خود را بزند و استعداد خود را دنبال کند و این‌که زنان و مردان باید همگی باهم کار کنند تا موانع را از بین ببرند و به تعصباتی پایان دهند که سد راه زنان شده است.
احسان رضاپور
گاهی تنها کاری که برای پیشرفت زن‌ها لازم است، این است که از پایین‌کشیدن‌شان دست برداریم.
احسان رضاپور
وقتی زن‌ها رشد کنند، انسانیت ارتقا می‌یابد.
احسان رضاپور
فتوتومی، یعنی قطعه‌قطعه‌کردن جنین مرده و خارج‌کردن آن، را انجام دهد و رحم پاره شد و مادر بر روی میز جراحی تا حد مرگ خون‌ریزی کرد. هنس نتوانست جلوی آن‌را بگیرد.
zahra.n
چگونه می‌توانیم لحظهٔ پرواز را برای انسان‌ها و به‌خصوص برای زن‌ها به ارمغان آوریم؟ چون وقتی زن‌ها رشد کنند، انسانیت ارتقا می‌یابد. و چگونه می‌توانیم لحظهٔ برخاستن را در دل انسان‌ها به وجود آوریم، طوری‌که همهٔ ما خواهان پیشرفت زن‌ها باشیم؟ چون گاهی تنها کاری که برای پیشرفت زن‌ها لازم است، این است که از پایین‌کشیدن‌شان دست برداریم.
zahra.n

حجم

۲۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد