بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب می‌خواهم شیعه شوم | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب می‌خواهم شیعه شوم اثر مریم سها

بریده‌هایی از کتاب می‌خواهم شیعه شوم

۴٫۴
(۲۵)
حجت خدا بر ما تمام شده‌است. حجتش حسین بن علی بود که به خواست امتی لبیک گفت و آن شد که ای کاش نمی‌شد. حالا ما ماندیم و آخرین حجت خدا و ادعای کوفی نبودن، که تا ثابت نشود خبری از آمدنش نخواهد بود. خدایا می‌خواهم باورم کنی. می‌خواهم خودم را ثابت کنم، ثابت کنم که می‌توان به من اعتماد کرد. شیعه می‌شوم، شیعه امیرالمؤمنین و حتماً ظهور نزدیک است، خیلی نزدیک.
هدی✌
نبود عقلانیت راه را برای شیطان باز می‌کند تا احساسات ما را دستخوش تمایلات خود کند، یعنی بایدهای خدا را نباید، و نبایدهایش را باید می کند.
هدی✌
نبود عقلانیت در روابط یعنی نبود باید و نبایدهای الهی
هدی✌
اصلاح یعنی ترویج باید و نباید های الهی و داشتن مسیری مشترک با آدم‌ها، شرط این اتفاق پیدا کردن تنها یک اشتراک است و حتما لازم نیست در ابتدا این اشتراک دینی باشد، می‌توان با کسی هم مسیر بود تنها به این دلیل که او در صندلی کناری من در یک اتوبوس نشسته است. خیلی از آدم‌ها در دایره روابط‌ما جا می‌شوند باید آنها را پیدا کرد و وارد جریان نمود. برای حرکت به سمت مقصد باید آدم‌های دیگر را با خود همراه کنیم؛ در غیر این صورت، رسیدنی در کار نخواهد بود.
هدی✌
مهم‌ترین ادب و حیا حضور همیشگی در محضر امام است و پوشیدن لباس رزم برای اوست.‌
هدی✌
همین که قبول کنی کسی تو را می‌بیند با ادب می‌شوی. اصلاً قبولِ ناظرِ بیرونی با حیایت می‌کند و میزان ادب و حیا به علمِ ناظر بستگی دارد. هرچه عالم‌تر، تقوا بیشتر.
هدی✌
در هر شرایطی از زندگی، معیار ما باید با حق میزان شود نه با ضوابطی که خودمان بنا کرده‌ایم.
هدی✌
وقتی عقل شکوفا شود بین ذات انسانی، یعنی خود فرد و عملش تفاوت قائل می‌شویم در این صورت هم برای کافر حقوقی قائلیم و هم برای مسلمان. و این یعنی همان نگاه بی‌مرز امام.
narges M
وقتی تنها یک جان در بدن دارم یعنی یک فرصت؛ باید بدانم کجا خرجش کنم.
BookWorm

حجم

۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد