بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گله‌ی گرگ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گله‌ی گرگ اثر داود عابدی

بریده‌هایی از کتاب گله‌ی گرگ

امتیاز:
۴.۶از ۱۰ رأی
۴٫۶
(۱۰)
الهام‌بخش‌ترین چیز روی زمین زنی است که به خودش باور دارد، کسی که ۱۰۰ درصدِ توان خودش را به‌کار می‌گیرد، و کسی که بدون سرافکندگی به عظمت خودش اعتراف می‌کند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
جهان باید ببیند که زنان ریسک‌پذیرند شکست‌های بزرگ می‌خورند و بر حقِ ماندن و ازنو شروع‌کردنِ خود اصرار می‌ورزند، دوباره و دوباره. قهرمان هرگز اجازه نمی‌دهد که شکست کوتاه‌مدت او را از بازی بلندمدت بیرون براند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
بیایید دیگر نگران نباشیم که «اگر شکست بخورم چه؟» درعوض، به خودمان قول بدهیم: «وقتی شکست خوردم، بازهم پابرجا خواهم ماند.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
زنان دیگر نباید شکست را مایهٔ نابودی خودشان بدانند، بلکه باید شروع کنند به استفاده از شکست به‌عنوان نیروی محرک. ناکامی چیزی نیست که به‌خاطر آن شرمنده باشیم. دلیلی بر بی‌لیاقتی هم نیست. شکست چیزی است که باید از آن انگیزه گرفت.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
ما زنان هنوز به قدرت شکست دست نیافته‌ایم. وقتی شکست روی می‌دهد، وحشت‌زده می‌شویم، آن‌را انکار یا آن‌را کاملاً رد می‌کنیم. در بدترین حالت، شکست را مدرکی می‌دانیم که ثابت می‌کند همیشه دغل‌بازانی بی‌لیاقت بوده‌ایم. مردان اجازه داشته‌اند شکست بخورند و بازهم به بازی ادامه دهند. چرا باید اجازه دهیم شکست ما را از زمین بازی اخراج کند؟ مردانِ ناکامل از ازل قدرت و اجازهٔ ادارهٔ دنیا را داشته‌اند. اکنون وقت آن است که زنانِ ناکامل به خودشان اجازهٔ پیوستن به آن‌ها را بدهند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هر زنی رهبر زندگی خود است. آن قدرت را از دست ندهید. خواهان آن باشید. برای آن ارزش قائل شوید. از آن استفاده کنید. مظهر رهبری فقط مردی که در رأس امور نشسته است نیست، بلکه هر زنی است که اجازه می‌دهد حق و رأیش زندگی خود و کسانی را که برای وی باارزش‌اند هدایت کند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
آن‌چه این شکاف پرداخت حقوقی را حفظ می‌کند فقط استحقاق و مشارکت مردان نیست، بلکه سپاسگزاربودن و قانع‌بودن زنان هم هست. قدردانی ماست که باعث می‌شود قدرت حاکمْ به خواستهٔ فقط بخشی از ما رسیدگی کند تا مطمئن شود که بقیهٔ ما درست رفتار خواهیم کرد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
در سه ماهِ اولِ سال ۲۰۱۸، زنان در ایالات متحده، ۸۱.۱ درصدِ آن چیزی را کسب کردند که همتایانِ مذکر آن‌ها در تمام صنایع و عصرها به‌دست آوردند. مطالعات نشان داده‌اند که به‌طور متوسط، زنان باید ۶۶ روز بیش‌تر کار کنند تا حقوق و دستمزدی مشابهِ همتایان مرد به‌دست آورند. نابرابریِ دستمزد حتی برای زنان رنگین‌پوست ویران‌کننده‌تر است: به‌ازای هر یک دلاری که به مردانِ سفیدپوستِ همتای زنانِ رنگین‌پوست پرداخت می‌شود، معمولاً زنان سیاه‌پوست فقط ۶۳ سِنت و زنان لاتین تنها ۵۴ سِنت دریافت می‌کنند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
خطاب به گلّهٔ گرگ‌ها چیزی را بپوشید که می‌خواهید. کسی را دوست داشته باشید که می‌خواهید. چیزی بشوید که تصورش را می‌کنید. هرچیزی را که می‌خواهید ایجاد کنید. شما هرگز شنل‌قرمزیِ کوچک نبوده‌اید، همیشه گرگ بوده‌اید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
در ذات هر زنی گرگی وجود دارد. قبل از این‌که دنیا به او بگوید چه کسی باشد، برای گرگ‌بودن خلق شده است. گرگِ او استعدادش، قدرتش، رؤیاهایش، سخنانش، کنجکاوی‌اش، شجاعتش، شایستگی‌اش، و انتخاب‌هایش هستند، واقعی‌ترین هویتش.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان