دانلود و خرید کتاب گله‌ی گرگ داود عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گله‌ی گرگ اثر داود عابدی

کتاب گله‌ی گرگ

معرفی کتاب گله‌ی گرگ

«گله‌ی گرگ »کتابی از ابی وامبک، کاپیتان تیم فوتبال بانوان آمریکا است. وامباک با ۱۸۳ گل رکورد بیشترین تعداد گل بازی‌های ملی فوتبال در تاریخ جهان را دارد. وامبک در این اثر از تجربیات و آرزوها و اهدافش در زندگی نوشته و آن را به تمام زنان تعمیم داده است. او عقیده دارد در وجود هر زنی گرگی است و پیش از این که دنیا به او بگوید چه کسی باشد، برای گرگ بودن خلق شده است. اشتباه نکنید منظور ابی از گرگ یک موجود منحوس یا حقه‌باز یا شارلاتان و چیزهایی شبیه این‌ها نیست. ابی وامبک عقیده دارد گرگ درون هر زن، مجموعه استعدادها، قدرت‌ها، رویاها، سخنان، کنجکاوی‌ها، شجاعت‌ها، شایستگی‌ها و انتخاب‌های اویند. او در کتابش هشت قانون برای گرگ بودن برشمرده است که در نهایت یک پیام دارند: «زنان باید از پیروی قوانین منسوخ، که فقط برای حفظ وضعیت فعلی وجود دارند، خودداری کنند. اگر پیرو قوانینی باشیم که همیشه دنبال کرده‌ایم، بازی به همان قاعده باقی خواهد ماند. شیوه‌های قدیمیِ تفکر برای ایجاد دنیای جدید هرگز کمکی به ما نخواهند کرد. قوانین قدیمی را کنار بگذارید و با قوانین جدید زندگی کنید.» به طرزِفکر گلّهٔ گرگ خوش آمدید: هشت قانون جدید که بازی را تغییر خواهند داد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

کتابی عالی و مختصر که به خوبی بیان شده بود و با خواندن این کتاب خانوم ها حس بهتری نسبت به خود خواهند داشت.😉💕

AR
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

در یک کلام فوق العاده بود مختصر و مفید بدون حاشیه اضافه لطفا همه زنان و مردان بخونن

sara amiri
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

خیلی کتاب انگیزه بخشی بود و زیبا و بنظرم چیزی بود که خیلی از زن ها باید به خودشون یادآوری بکنن

Negar.dnf
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

لطفا این کتاب رو تو کتابخونه همگانی قرار بدین.

mahan mehri
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

عالیه این کتاب🌱 یکی از انگیزشی ترین کتابهایی بود که تا حالا خوندم. می‌تونه واسه همه مفید باشه ، مخصوصا خانم ها.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰)
چیزی را بپوشید که می‌خواهید. کسی را دوست داشته باشید که می‌خواهید. چیزی بشوید که تصورش را می‌کنید. هرچیزی را که می‌خواهید ایجاد کنید. شما هرگز شنل‌قرمزیِ کوچک نبوده‌اید، همیشه گرگ بوده‌اید.
بلاتریکس لسترنج
گرگ‌ها که بسیاری می‌ترسیدند تهدیدی برای نظام طبیعت باشند، مایهٔ نجات سیستم شدند. اکنون، به دنیای خودمان نظاره کنید: می‌بینید چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ زنان که خیلی‌ها با نگرانی آن‌ها را تهدیدی برای کشور می‌دانند، مایهٔ نجات جامعهٔ ما خواهند شد. حالا، ما کسی هستیم که منتظرش بودیم: ما گرگیم.
بلاتریکس لسترنج
در مسیر حرکت کن، با کسی حرف نزن، سرت پایین و در کلاهِ شنلت پنهان باشد. او در ابتدا از قوانین پیروی می‌کند؛ اما پس‌ازآن کمی جرئت می‌کند که کنجکاو باشد و از مسیر خارج می‌شود. قطعاً همان موقع است که گرگ بزرگ بدذات را می‌بیند و غوغا به‌پا می‌شود. پیام این داستان‌ها روشن است: از قوانین پیروی کنید. کنجکاو نباشید. زیاد حرف نزنید. انتظار بیش‌تری نداشته باشید. در غیر این صورت، اتفاقات بدی خواهد افتاد. اما وقتی به جهان و همچنین به گذشتهٔ زندگی‌ام نگاه می‌کنم، برایم روشن می‌شود که این داستان‌ها درست نیست. هرچیز خوبی که به‌سراغ من و زنانی که به آن‌ها احترام می‌گذارم آمده است زمانی اتفاق افتاده است که جرئت کرده‌ایم از مسیر خارج شویم.
بلاتریکس لسترنج
در ذات هر زنی گرگی وجود دارد. قبل از این‌که دنیا به او بگوید چه کسی باشد، برای گرگ‌بودن خلق شده است. گرگِ او استعدادش، قدرتش، رؤیاهایش، سخنانش، کنجکاوی‌اش، شجاعتش، شایستگی‌اش، و انتخاب‌هایش هستند، واقعی‌ترین هویتش.
بلاتریکس لسترنج
سپاسگزار باشید، اما فقط سپاسگزار نباشید. سپاسگزار و شجاع باشید. سپاسگزار و بلندپرواز باشید. سپاسگزار و صالح باشید. سپاسگزار و پایدار باشید. سپاسگزار و مُصِر باشید. برای آن‌چه دارید سپاسگزار باشید و آن‌چه شایستگی‌اش را دارید تقاضا کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
در ذات هر زنی گرگی وجود دارد. قبل از این‌که دنیا به او بگوید چه کسی باشد، برای گرگ‌بودن خلق شده است. گرگِ او استعدادش، قدرتش، رؤیاهایش، سخنانش، کنجکاوی‌اش، شجاعتش، شایستگی‌اش، و انتخاب‌هایش هستند، واقعی‌ترین هویتش
lady_lawyer
خطاب به گلّهٔ گرگ‌ها تلاش کنید، شکست بخورید، احساس کنید که می‌سوزید، سپس شکست را به نیروی محرک تبدیل کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
شنل‌قرمزی کوچک درحالی‌که دستورالعملی مشخص و دقیق دریافت می‌کند از جنگل می‌گذرد: در مسیر حرکت کن، با کسی حرف نزن، سرت پایین و در کلاهِ شنلت پنهان باشد. او در ابتدا از قوانین پیروی می‌کند؛ اما پس‌ازآن کمی جرئت می‌کند که کنجکاو باشد و از مسیر خارج می‌شود. قطعاً همان موقع است که گرگ بزرگ بدذات را می‌بیند و غوغا به‌پا می‌شود. پیام این داستان‌ها روشن است: از قوانین پیروی کنید. کنجکاو نباشید. زیاد حرف نزنید. انتظار بیش‌تری نداشته باشید. در غیر این صورت، اتفاقات بدی خواهد افتاد. اما وقتی به جهان و همچنین به گذشتهٔ زندگی‌ام نگاه می‌کنم، برایم روشن می‌شود که این داستان‌ها درست نیست. هرچیز خوبی که به‌سراغ من و زنانی که به آن‌ها احترام می‌گذارم آمده است زمانی اتفاق افتاده است که جرئت کرده‌ایم از مسیر خارج شویم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
مرا فراموش کنید. شمارهٔ پیراهنم را فراموش کنید. نامم را فراموش کنید. اصلاً فراموش کنید که وجود داشته‌ام. مدال‌هایی را که برنده شده‌ام، رکوردهایی را که زده‌ام، و ازخودگذشتگی‌های انجام‌شده را هم فراموش کنید. می‌خواهم میراثی را به‌جا بگذارم که در آن توپ برای همیشه به جلو حرکت کند و نسل بعد آن‌قدر کارهای بزرگی را انجام دهد که دیگر کسی از من یاد نکند. بنابراین مرا فراموش کنید؛ زیرا روزی که فراموش می‌شوم، روز موفقیت‌مان خواهد بود.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
زن‌بودن نوع خاصی از تنهایی است. ما در فضاهای کوچکِ خود گیر افتاده‌ایم و از یکدیگر جدا شده‌ایم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان