بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرمگس | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب خرمگس اثر اتل لیلیان وینیچ

بریده‌هایی از کتاب خرمگس

انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۰۲ رأی
۴٫۳
(۱۰۲)
«گذشته از آن گذشتگان است و آینده از آن تست.» و افکارت را نه روی آزاری که در گذشته رسانده‌ای؛ بلکه بر روی کمکی که اکنون می‌توانی انجام دهی، متمرکز کن.»
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
«پس من پشه خوشبختی هستم، چه زنده بمانم چه بمیرم.»
AS4438
«پس من پشه خوشبختی هستم، چه زنده بمانم چه بمیرم.»
AS4438
انسان باید دربرابر سختی‌های زندگی نرمش و انعطاف داشته باشد.
AS4438
عزیزم، اگر در جهان راهی پیدا شود که به کمک آن بتوان همه‌چیز را جبران کرد، آن‌گاه ارزشش را دارد تا به اشتباه‌های گذشتهٔ خود فکر کنیم؛ ولی به‌راستی باید گذشته را به گذشته سپرد.
Mohammadreza Tashakori
«عزیزم، اگر در جهان راهی پیدا شود که به کمک آن بتوان همه‌چیز را جبران کرد، آن‌گاه ارزشش را دارد تا به اشتباه‌های گذشتهٔ خود فکر کنیم؛ ولی به‌راستی باید گذشته را به گذشته سپرد. ماجرای تلخ و اسفباری است؛ ولی باید پذیرفت که آن جوان بی‌چار
Mohammadreza Tashakori
. همهٔ شما آماده پذیرش این اندیشه‌اید که اگر برحسب اتفاق، یک آدم پرهیزگار و میانسال به مقام پاپی انتخاب شد، همهٔ کارها خود به خود درست می‌شود. کافی است درهای زندان را باز کند و برای تمام افراد پیرامونش، دعا بخواند، تا این انتظار در شما ایجاد شود که در عرض سه‌ماه انسان‌ها را به سرزمین موعود برساند. تصور نمی‌کنم شما هرگز بتوانید بفهمید که او اگر هم بخواهد، نمی‌تواند کارها را اصلاح کند. این اصل از پایه غلط است و ربطی به رفتار این و آن ندارد.»
Ali Shishehgar
این کارها و رفتار توست که مهم است، خواه مردم از تو بیزار باشند و یا دوستت داشته باشند.
z.n
پیکر برده‌های مراکشی به زنجیر بسته که در گسترهٔ کم‌فروغ آسمان پُرستاره و حلقه‌های ابر سفید، با اندوه فراوان درحال جدالی بی‌ثمر علیه سرنوشت شوم‌شان بودند، تیره و تار می‌نمود.
لیلی مهدوی

حجم

۳۴۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

حجم

۳۴۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد