بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تعالیم آبراهام | طاقچه
کتاب تعالیم آبراهام اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب تعالیم آبراهام

۴٫۱
(۴۸)
بخواهید، به شما داده خواهد شد
Amir
وقتی انتظار چیزی را دارید، بدانید که در راه است. وقتی چیزی را باور دارید، بدانید که در راه است. وقتی از چیزی می‌ترسید، بدانید که در راه است.
کاربر ۸۷۷۲۲۱
علت این‌که تابه‌حال به خواسته‌تان نرسیده‌اید این است که ارتعاشات شما با ارتعاشات آرزوهای‌تان هماهنگ نیست؛ این تنها دلیل است؛ فقط همین!
سارا شاه
کلید دستیابی به تجربیاتی که آرزویش را دارید این است که ارتعاشات هماهنگ با آن آرزو را بیابید. ساده‌ترین راه برای به‌دست آوردن این ارتعاش هماهنگ این است که تصور کنید آنچه می‌خواهید در اختیار دارید، وانمود کنید که پیشاپیش آن را تجربه کرده‌اید. افکار خود را بر لذت بردن از این تجربه متمرکز نمایید. در شرایطی که به این افکار می‌اندیشید و به شکلی مداوم آن ارتعاشات را پیشکش می‌کنید، زمینهٔ مناسب برای تجربهٔ واقعی چنین آرزویی را فراهم می‌سازید.
علی
تنها راه آگاهانه برای غیرفعال کردن یک فکر، فعال ساختن تفکر دیگر است؛ به‌عبارت‌دیگر، تنها راه آگاهانه برای تغییرجهت فکرتان، توجه کردن به فکری تازه است. وقتی به چیزی توجه می‌کنید، در آغاز ارتعاش آن چندان قدرتمند نیست، اما اگر به اندیشیدن یا صحبت کردن راجع به آن ادامه دهید، ارتعاشات آن قوی‌تر می‌شود
乙_みG
پشت هر آرزویی، اشتیاق به یک حس خوب نهفته است هیچ آرزویی در دنیا وجود ندارد که صاحب آن معتقد نباشد در صورت دستیابی به آن حس‌وحال بهتری خواهد داشت
zahra.karimi
وقتی یاد بگیرید آگاهانه و به‌طورکامل با خود، که در واقع سرچشمهٔ هستی شماست، ارتباط برقرار کنید، آنچه تجربه خواهید کرد مطلقاً شادی و شادکامی خواهد بود.
سارا شاه
هرآنچه که سر راه‌تان قرار می‌گیرد پاسخ افکاری است که به آن می‌اندیشید.
سارا شاه
شما، تنها چیزی را می‌شنوید که آمادگی شنیدنش را دارید
Dexter
عادات فکری مقاوم شما تنها چیزی است که مانع از دستیابی شما به آرزوهای‌تان می‌شود
سارا شاه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۱۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد