بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر جنگ در بازار بورس | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب هنر جنگ در بازار بورس اثر سلمان امین

بریده‌هایی از کتاب هنر جنگ در بازار بورس

نویسنده:سلمان امین
امتیاز:
۳.۶از ۵۳ رأی
۳٫۶
(۵۳)
مصاحبه‌های بزرگان بازار را مطالعه کنید تا منظورم را بهتر بفهمید. آن‌ها جز این‌که روی دو پا راه می‌روند و پشتکار دارند و به قوانین خود پایبندند، در هیچ‌چیز دیگری با هم اشتراک ندارند. حرف‌های‌شان سرشار از توصیه‌های گیج‌کننده است که فقط به کار برهم‌زدن نظم ذهنی شما می‌آید، با این توضیح که آن‌ها، و فقط خود آن‌ها، خوب می‌دانند چطور با همین حرف‌ها می‌توانند میلیون‌ها دلار پول به جیب بزنند. باید بتوانید ساختار ذهنی خود را به‌گونه‌ای نظم دهید که از میان قوانین و فرمان‌های متداول در بازار تنها آن‌چه نیاز دارید بردارید
abcd
اما به یاد داشته باشید که همیشه بزرگ‌ترین بازگشت‌ها از دل انفجاری‌ترین روندها بیرون می‌آیند.
Death Angel
وقتی در مسیر آموزش کار هستید، مواظب باشید ذهن شما به «جاروبرقی عظیم جذب اطلاعات» تبدیل نشود. انباشت این داده‌های غیرهمگن کار دست‌تان خواهد داد؛ مفاهیمی متضاد و بعضاً متناقض که ته‌نشین‌شدن آن‌ها در ضمیر و ذهن، رفته‌رفته از شما آدمی گیج و عصبی خواهد ساخت.
Mahdizadeh
پژوهش‌ها نشان می‌دهد سهم عمدهٔ شکست‌های معامله‌گران بازار در بستن معاملات سودده است، نه تعداد معاملات زیان‌ده.
abcd
راز بزرگ این است: «هیچ رازی در میان نیست.»
حسین
بنابر طبیعت انسانی، تمام حالات هیجانیِ روحی در انسان با گذر زمان به حالت تعادل بازمی‌گردد. هیچ وضعیت ذهنی نامتعادلی پایدار نخواهد بود.‌ خشم نرم‌نرمک از یاد می‌رود و آزردگی ممکن است به‌نوعی خرسندی و رضایت بدل شود؛
صابر
اگر معامله‌گر از پیش برنامه‌ای برای ورود به بازار طراحی نکرده باشد به‌سرعت به زحمت می‌افتد.
صابر
تجربه به ما می‌آموزد که چه تفاوت نامرئی ظریفی میان حماقت و جسارت وجود دارد. کسانی که در این نوع از دادوستد دست به کارهای ماجراجویانه زده‌اند، داستان‌های تلخی برای تعریف‌کردن برای یکدیگر دارند.
abcd
سرمایهٔ شما اولین و مهم‌ترین سلاح شماست.
سیاوش
چه تلخ است فرجام آن‌کس که بدون پروراندن روحیهٔ بی‌پروایی در خویش تلاش می‌کند در پیکارهایش کامیاب و در یورش‌هایش پیروز باشد؛ چراکه حاصل، تنها هدررفتن زمان و کسادی فراگیر است.
shahpour rezaei

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان