بریده‌های کتاب هنر جنگ در بازار بورس
کتاب هنر جنگ در بازار بورس اثر سلمان امین

کتاب هنر جنگ در بازار بورس

نویسنده:سلمان امین
امتیاز:
۳.۶از ۵۳ رأی
۳٫۶
(۵۳)
مشهور است که ناپلئون پس از فتحی بزرگ، بیش از نیمی از سپاهیانش را از دست داد. او فرماندهان خود را گرد آورد و طی نطقی گلایه‌آمیز گفت: «این پیروزی بزرگی بود؛ اما اگر یک پیروزیِ دیگر شبیه این به دست بیاوریم، به‌طور حتم نابود خواهیم شد.»
abcd
این‌که گراف کارنامهٔ معاملاتی شما روند صعودی را نشان بدهد، مسئلهٔ چندان مهمی نیست. مطلبِ مهم‌تر دانستن این نکته است که این میزان از رشد صعودی با اتلاف چه میزان پول، وقت و انرژی به دست آمده است.
abcd
فراموش نکنید که در این تجارت همه‌چیز به «قانون احتمالات» برمی‌گردد. همیشه باید با این احتمال که جهت بازار را درست پیش‌بینی نکرده‌اید، درگیر باشید. مهم نیست چند بار پیروز می‌شوید؛ کافی است یک‌بار قیمت‌ها برخلاف جهت پیش‌بینی شما به جریان بیفتد. آن‌وقت است که تمام سودهای به‌دست‌آمده در عرض چند دقیقه از میان خواهد رفت. من قانون شخصی بامزه‌ای برای انجام معاملاتم دارم: «هرچیزی که فکر می‌کنی حس جالبی بهت می‌ده، بذارش کنار.» کمی عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد؛ اما اگر بخواهم روراست باشم، باید بگویم هیچ قانونی را نمی‌شناسم که به این خوبی جواب بدهد. اگر با این حرف مخالفید، برای ردکردنش زیاد عجله نکنید!
abcd
شناخت مرز نامرئی بین ترس و احتیاط تنها با تجربه‌های طولانی‌مدت در بازار به دست می‌آید. باید مراقب باشید که به‌اسم محتاط‌بودن به فردی ترسو و ازکارافتاده تبدیل نشوید.
abcd
کسی که تاب تحمل ضررها را نداشته باشد، بدون تردید شایستگی دریافت سودها را هم نخواهد داشت.
Dav00d Darigh
سان زو درباب تاکتیک‌های رزم‌آرایی توصیهٔ جالبی دارد: «رزم‌آرای فاتح تنها آن زمان در پی نبرد می‌رود که پیروزی را پیشاپیش فراچنگ آورده باشد؛ ولی آن‌کس که تقدیرش جز شکست نیست، ابتدا وارد نبرد می‌شود، سپس پیروزی را می‌جوید.»
Captain
کسانی که با وسواسی فلج‌کننده مواظب ازدست‌ندادن حتی یک ریال از سرمایهٔ خود هستند، درنهایت عملکردی مانند معامله‌گران بی‌برنامه‌ای خواهند داشت که همهٔ سرمایهٔ خود را در معرض نابودی می‌گذارند. رسیدن به تعادلی ریاضی و منطقی راه درست را به شما نشان خواهد داد.
abcd
در اصل، این‌که تا چه اندازه آموخته‌های‌تان را اجرا می‌کنید، فاصلهٔ شما تا موفقیت را مشخص می‌کند.
کاربر ۱۴۰۰۹۵۶
ایمن‌ماندن در برابر دشمن سرنوشتی است که خود برای خود رقم می‌زنیم؛ اما فرصت تارومارکردن دشمن، چیزی است که تنها خود دشمن در اختیارمان می‌گذارد.
mahdiafrisham1
تصمیم‌گیری‌های شما باید بسیار پیش از حضور شما در بازار انجام شده باشد.
صابر

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد