بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول

انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۷از ۲۶۹ رأی
۳٫۷
(۲۶۹)
برای خودتان بجنگید، زیرا هیچ‌کس برای شما این‌کار را انجام نخواهد داد.
کتاب ناب
این خیلی طبیعی است که شما حساس و آسیب‌پذیر باشید، زیرا هیچ‌کس از شما انتظار ندارد محکم و ضدگلوله باشید؛ بنابراین اگر زمانی‌که بیرون هستید گریه می‌کنید، گریه کنید و گریه کنید و بیش‌تر گریه کنید. هیچ‌چیز بهتر از این حس نیست که احساس کنید خالی شده‌اید و این چیزی است که ما واقعاً به آن نیاز داریم.
nardoon
هیچ‌وقت به‌خاطر این‌که خودتان هستید، عذرخواهی نکنید. شما سزاوارید که بیش‌ترین احترام را دریافت کنید. هر چقدر که با شما بدرفتاری شده است، دیگر کافی است. یا به کائنات بفهمانید که سزاوار بهترین‌ها هستید و یا این‌که همیشه از کائنات شر و بدی دریافت کنید.
atosatvj
برای فردی که حاضر نیست به‌خاطر شما یک شب از خوابش بزند، از خواب‌تان نزنید. به یاد داشته باشید هفت میلیارد انسان در جهان وجود دارد، پس شما تنها فردی نیستید که شکست خورده‌اید و قلب‌تان شکسته است و شما تنها فردی نیستید که گریه می‌کنید. فراموش کنید تا رها شوید. دوباره زمان آن رسیده است که نفسی بکشید. موفقیت‌های تازه در انتظار شما هستند.
مهسا
یک رابطه براساس صداقت و گفت‌وگو کردن شکل می‌گیرد.
Mehrnaz Tavakoli
نمی‌توانم به خودم اجازه دهم که از نصیحت‌های افرادی استفاده کنم که عملکرد بهتری نسبت به من ندارند.
.
مهم‌ترین فرد در زندگی، خودتان هستید.
👑Nargess Ansari👑
وقتی یاد گرفتید دوباره خودتان را واقعاً دوست بدارید، انسان‌های اطراف‌تان تغییر خواهند کرد.
Giti Nava
هرگاه به فردی که قلب‌تان را شکسته است اجازه می‌دهید به زندگی‌تان برگردد، باعث می‌شوید جای آن زخم قدیمی همچنان باز بماند. نکته‌ای که وجود دارد، این است که بعضی جاها باید خداحافظی کنید و خوشحال باشید از این‌که فردی شما را رها کرده است و به زندگی خود ادامه دهید.
Mehrnaz Tavakoli
زمانی‌که خودتان کم‌ارزش بودن را می‌پذیرید و اجازه می‌دهید با شما طوری رفتار شود که انگار هیچ ارزشی ندارید، هر روز و هر زمان کم‌ارزش‌تر و کم‌ارزش‌تر خواهید شد.
zara

حجم

۳۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان