بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول | صفحه ۵۰ | طاقچه
کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب اشتباهات یک زن؛ جلد اول

انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۷از ۲۶۹ رأی
۳٫۷
(۲۶۹)
نکته‌ای که وجود دارد، این است که بعضی جاها باید خداحافظی کنید و خوشحال باشید از این‌که فردی شما را رها کرده است و به زندگی خود ادامه دهید.
کاربر ۱۴۴۵۰۸۶
خودتان مسئول این هستید که می‌خواهید در زندگی چه فردی باشید و در زندگی خواهان چه چیزی هستید؛ هرگز این نکته را فراموش نکنید.
کاربر ۱۴۴۵۰۸۶
به‌عنوان زن، قلبی داریم که آن را فدا می‌کنیم، فدا می‌کنیم و فدا می‌کنیم تا زمانی‌که دیگر چیزی برای ازدست‌دادن نداشته باشیم. وقتی مردی ما را رها می‌کند، احساس می‌کنیم تمام زندگی‌مان به پایان رسیده است، اما واقعیت این است که ما زنده خواهیم ماند.
کاربر ۱۵۵۶۸۴۸
ترغیب کردن شریک زندگی‌تان در انجام دادن کارها به‌صورت جداگانه، راهی است که می‌تواند اعتماد شما را نسبت به او نشان دهد. همچنین به او نشان می‌دهید که به‌اندازهٔ کافی فرد مستقلی هستید و می‌توانید زندگی خود را بدون او هم بگذرانید و از این گذشته می‌توانید بگویید حتی اگر بیش‌تر اوقات در زندگی‌تان حضور نداشت، خودتان به‌تنهایی می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید.
کتاب ناب
بدترین کاری که می‌توانید در حق مردی انجام دهید، این است که وقتی او راحت نیست و یا این‌که شرایطش را ندارد تا با شما وارد رابطه‌ای شود، او را به این‌کار وادار کنید.
Mehrnaz Tavakoli

حجم

۳۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴۹
۵۰
صفحه بعد