بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن اثر استیون سی هیز

بریده‌هایی از کتاب از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن

انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۰۵ رأی
۳٫۶
(۲۰۵)
وقتی فردی برای بیرون‌آمدن از گِل چسبناک تقلا می‌کند، شاید هیچ‌گاه نفهمد که بهترین و عاقلانه‌ترین کار همراهی با گِل است.
elham
انسان‌ها به‌دلیل داشتن توانایی‌های کلامی و روابط معنایی، در طول زندگی رنج می‌کشند. اگر این جمله صحیح باشد، پس مشکل انسان این است که: همین مهارت‌های کلامی و ارتباطی که بدبختی و رنج ایجاد می‌کنند، به‌قدری برای عملکردهای انسان سودمند و مفیدند که نمی‌توان آنها را متوقف کرد. یعنی حداقل تا زمانی که نمی‌دانیم چگونه از مهارت‌هایی که زبان ایجاد کرده است برای هدایت و مدیریت خود آن استفاده کنیم، رنجْ جزء اجتناب‌ناپذیر شرایط انسانی است.
Dr.FtmFatemi
آدم‌ها با آنکه می‌دانند ممکن است در روابط انسانی آسیب ببینند، همچنان با هم دوستی می‌کنند و به یکدیگر عشق می‌ورزند. با اینکه می‌دانند روزی خواهند مُرد، همواره به آینده امید می‌بندند. ممکن است در مسیر حرکت خود به پوچی برسند، اما به آرمان‌هایی معتقدند. انسان‌ها گاهی اوقات کاملاً زنده، حاضر و پایبند هستند.
Allabout_shin
این کتاب قرار نیست به شما کمک کند تا از باتلاقی که در آن گیر افتاده‌اید رها شوید، بلکه می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه با این باتلاق کنار بیایید، رنج‌های خود را التیام بخشید، و در جهت رسیدن به یک زندگی انسانی، معنادار و ارزشمند، با قدرت و نفوذ بیشتری پیش بروید.
محمد
مشکلات اجتماعی یا شخصی (مانند خودکشی) افرادی که در کشورهایی با شرایط اقتصادی فوق‌العاده موفق زندگی می‌کنند، نسبت به همتایان خود که در شرایط اقتصادی نامساعدتری به‌سر می‌برند کمتر نیست (چیلیز و استروسال، ۲۰۰۴)
AmirMahdi Baser
رنج‌بردن یکی از نتایج تلاش بیهودهٔ ذهن ما برای کنترل چیزهایی است که قابل کنترل نیستند.
yabroon
حقیقی‌دانستن آنچه ذهن می‌گوید، همواره نمی‌تواند بهترین روش مشاهدهٔ زندگی باشد.
Ali Abbasi
بعضی وقت‌ها مشکلات پیچیده‌ای در زندگی به‌وجود می‌آیند که حتی اگر در خصوص چگونگی حل‌کردن آنها ایده‌ای داشته باشید، باز هم مدیریت آن از کنترل شما خارج می‌شود. این یک پندار نیست، بلکه نتیجهٔ درخواست بخش منطقی ذهن است که می‌خواهد کاری را انجام دهد که هرگز برای آن طراحی نشده است، و رنج‌بردن یکی از نتایج تلاش بیهودهٔ ذهن ما برای کنترل چیزهایی است که قابل کنترل نیستند.
خاطره
امکان پایداری و همیشگی‌بودن دردهای روان‌شناختی ، حقیقت تلخی است که همگی ما باید با آن مواجه شویم و آن را بپذیریم.
sh.tavakoli
انکار و بی‌تفاوتی آموخته‌شده نیز باعث کاهش درد می‌شوند، اما دیری نمی‌گذرد که درد و رنجی بیشتر از آنچه از بین رفته، نمایان می‌شود.
sh.tavakoli

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۹۷,۵۰۰
۴۸,۷۵۰
۵۰%
تومان