بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عشق کافی نیست | صفحه ۶۷ | طاقچه
کتاب عشق کافی نیست اثر مارک منسون

بریده‌هایی از کتاب عشق کافی نیست

۳٫۷
(۹۸)
بینش خاصی در زندگی وجود دارد که تمام رشدهای شخصیِ بالقوه از آن سرچشمه می‌گیرند: شرایط خارجی هرچه باشد، شما مسئول همهٔ کارهایی هستید که در زندگی انجام می‌دهید
RDH
همهٔ ما ناخودآگاه درحال ساختن احساسات منفی و بهانه‌تراشی هستیم. این هرگز تغییر نخواهد کرد مهم نیست به چند چیز مثبت فکر می‌کنید، چه نوع شیوهٔ درمانی‌ای را پی می‌گیرید، یا کدام‌یک از این روش‌های درمانیِ چرندِ معنوی را اجرا می‌کنید؛ افکار و احساسات منفی فرایندهای طبیعی مغز انسان هستند. نمی‌توانید از آن‌ها دوری کنید. هیچ‌کدام‌مان نمی‌توانیم. تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که آن‌ها را بپذیرید، با آن‌ها قاتی نشوید و برخلاف‌شان عمل کنید.
RDH
- ایده‌های بلندپروازانه‌ای را در محل کارتان پیشنهاد دهید؛ بااین‌که می‌دانید ۹۰ درصدشان به جایی نمی‌رسند. اما حتی اگر تنها یکی از ایده ها هم پذیرفته شود، ارتقایی چشمگیر در حرفه‌تان به حساب می‌آید.
فرامرز میرشکار
هر کاری می‌کنید، فقط خواهش می‌کنم به یک فیل صورتی فکر نکنید. به فیل صورتی‌ای که چتر آبی‌رنگی را با خرطومش نگه داشته هم فکر نکنید. در طول خواندن دو پاراگراف بعدی، به فیل صورتی فکر نکنید. خب، شما نه‌تنها به یک فیل صورتی بزرگ با چتری آبی فکر کردید، بلکه خودتان را هم می‌دیدید که وقتی دو پاراگراف قبلی را می‌خواندید، داشتید درمورد فیلی صورتی فکر می‌کردید. ذهن نظاره‌گرتان درحال تماشای ذهن متفکرتان بوده که به‌طور مکرر غرق در توهم فیل‌های صورتی است؛ درحالی‌که خودش به ذهن متفکر می‌گفته که در فکر این فیل‌ها فرونرود.
Amir

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۲۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۶۶
۶۷
صفحه بعد