بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

بریده‌هایی از کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب)

۴٫۲
(۶۴)
«کارتان را آغاز کنید، توانایی انجام آن به دنبالش خواهد آمد.
mahdi_313
یک ساندویچ که چیزی نیست. اما کارهایی که امروز و هر روز انجام می‌دهیم مهم هستند. افراد موفق می‌دانند که انتخاب‌های کوچک‌شان هم مهم است. کارهایی که آنقدر ناچیز هستند که احتمالا نمی‌توانند مهم باشند، اما مهم هستند.
AliDarvish
وقتی راه رفتن را یاد می‌گرفتید، بیشتر از قدم برداشتن، زمین خوردید و شکست را تجربه کردید اما آیا با خودتان گفتید: «خب من تلاش کردم و نشد. باید باقی عمرم را سینه‌خیز حرکت کنم
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
افراد موفق برای رسیدن به اهداف‌شان، هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهند، چه آن کار را دوست داشته باشند و چه نه. آنها می‌دانند که مجموعه‌ای از کارهایی که انجام می‌دهند است
AliDarvish
همه شما یک ولگرد ساحلی و یک میلیونر درون دارید و این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام باشید.
mosikoki
اما افرادی که روی منحنی موفقیت حرکت می‌کنند، تفکر غالب‌شان مسئولیت‌پذیری است. آنها مسئولیت کامل کسی که هستند و جایگاهی که دارند را می‌پذیرند. آنها باور دارند که هر آنچه برایشان اتفاق می‌افتد تنها دلیلش خودشان هستند پس کنترل زندگی‌شان را بدست می‌گیرند. حتی وقتی دیگران اشتباه می‌کنند، آنها تلاش می‌کنند تا خودشان کار درست را انجام دهند چون باور دارند که چیزی به نام بهانه وجود ندارد و از هیچ‌کس نباید توقع انجام کاری را داشت. آنها به این حقیقت باور دارند که «اگر قرار است اتفاقی برای من بیافتد، کاملا به خودم بستگی دارد.»
ehsan27
عالی بودن همیشه در لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید اتفاق می‌افتد
Hamed
یادتان باشد هر بهایی که برای کاری می‌پردازید، با انجام ندادن آن کار بهای بیشتری باید بپردازید. در واقع مهم نیست که برای موفقیت چه بهایی می‌پردازید، بهای شکست بسیار بیشتر از آن است.
Amir
اقدامات روزانه مکرر + زمان = بدست آوردن نتایج فراتر از انتظار.
Erfani Abuzar
معمولا افرادی که روی منحنی شکست هستند، قهرمانان‌شان ستاره‌های سینما، موسیقی یا فوتبال هستند. آنها فوق‌العاده‌اند اما باید از خودمان بپرسیم آیا می‌توانم از آنها تقلید کنم؟
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA

حجم

۷۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان