دانلود کتاب صوتی برتری خفیف (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برتری خفیف (خلاصه کتاب) اثر جف اولسون

دانلود و خرید کتاب صوتی برتری خفیف (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف (خلاصه کتاب)

کارهای کوچک، اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند؛ این جمله را جف اولسون نویسنده‌ی کتاب صوتی برتری خفیف می‌گوید. یکی از مدیران موفق جهان که تجربیات چندین ساله خود را در این کتاب گنجانده و در اختیار شما قرار داده است.

بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که زندگی خود را متحول سازند تا شاید بتوانند به موفقیت و درآمد بیشتری دست یابند. اولسون به شما ثابت می‌کند که مهم نیست چه آرزویی دارید، فقط کافیست بعضی از عادت‌های کوچک خود را تغییر دهید تا آن‌ها را به دست آورید.

گروه گردآوری و ترجمه سبکتو این اثر صوتی را ترجمه و گردآوری کرده و گویندگی آن را نیز دادبه دادمهر انجام داده است. این نسخه، خلاصه‌ای از کتاب برتری خفیف است.

درباره کتاب صوتی برتری خفیف (میکروکتاب)

کتاب صوتی برتری خفیف نوشته جف اولسون، یکی از پنج مدیر برتر آمریکایی است. این کتاب نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی انتشار یافت و در سال ۲۰۱۱، توسط همین نویسنده بازنویسی شد.

اولسون در برتری خفیف به این موضوع می‌پردازد که موفقیت یک‌شبه به دست نمی‌آید! این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که پیوسته تلاش کنید و با پشتکار در این مسیر گام بردارید. او عقیده دارد تغییرات کوچک هستند که نتایج بزرگ را رقم می‌زنند.

این نویسنده راز موفقیت خود را برملا می‌کند. ولی اگر انتظار یادگیری یک نکته‌ی جدید و شگفت‌انگیز دارید، سخت در اشتباه هستید. جف اولسون نکات بسیار جزئی و ساده‌ای مطرح می‌کند؛ نکاتی که ممکن است خیلی سهل‌انگارانه از کنارشان گذشته باشید. او بر این باور است که از ناچیزترین تا پررنگ‌ترین عادت‌ها تاثیر مستقیمی در پیروزی یا شکست شما دارد.

موفقیت کار یک شب و دو شب نیست. ممکن است ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان نیاز داشته باشد. توصیه اولسون برای قدم گذاشتن در این مسیر، دقیق شدن در همه کارهای روزانه است. شما باید جزئی‌ترین تا مهم‌ترین عادت‌هایتان را بشناسید. با این کار هم از توانایی‌هایتان آگاه می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را تقویت کنید، و هم نقاط ضعف خود را می‌شناسید و چاره‌ای برای رفع آن‌ها می‌اندیشید.

کتاب برتری خفیف یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است. پس از انتشار این کتاب، بیش از ۱۰ هزار نفر با ارسال نامه از جف اولسون تشکر کردند؛ عده بسیاری که تجربیات و آموزه‌های این کارآفرین بزرگ را به کار گرفتند و زندگی خود را تغییر دادند.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی برتری خفیف مناسب کسانی است که به دنبال رشد و توسعه فردی هستند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با ایجاد تغییرات کوچک در رفتار و عادت‌های خود، در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم بگذارید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار جدیدی راه بیندازید و یا در شغل فعلی خود پیشرفت نمایید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید. جف اولسون به شما می‌آموزد که عادت‌های نامناسب خود را اصلاح و با رفتارهای درست جایگزین کنید.

چرا باید این میکرو کتاب صوتی با صدای دادبه دادمهر را بشنویم؟

شنیدن کتاب صوتی برتری خفیف می‌تواند تغییرات بزرگی در زندگی هر یک از ما ایجاد کند. بی‌تردید هرکداممان با این سوال مواجه شده‌ایم که چرا هر چه تلاش می‌کنیم، به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم. جف اولسون پاسخ این سوال را داده است؛ رفتارهای به ظاهر بی‌اهمیت و پیش‌پا‌افتاده مسیر موفقیت یا شکست را مشخص می‌کند. اگر فرصت کافی برای مطالعه نسخه کامل این اثر را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این میکروکتاب از انتشارات سبکتو که خلاصه‌ای از اثر است را بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی برترین خفیف

کتاب صوتی برتری خفیف در ابتدا داستان زندگی جف اولسون را بازگو می‌کند و روایت‌گر شکست‌ها و موفقیت‌های اوست. در بخش اول کتاب، این نویسنده واکنش خود را در برابر سقوط سهام شرکت‌اش توضیح می‌دهد؛ در این قسمت که «نحوه عملکرد برتری خفیف» نام دارد، از تلاش‌ و پشتکار او صحبت شده است. بخش دوم نیز با عنوان «زندگی کردن با برتری خفیف»، تاثیر انجام کارهای کوچک در موفقیت را بررسی می‌کند. اولسون عقیده دارد جنبه‌های پنهانی شخصیت افراد است که موجب پیروزی یا شکست آن‌ها می‌شود.

جف اولسون برتری خفیف را با روایت یک داستان آغاز می‌کند؛ ماجرای دو دوست که یکی بیکار و دیگری مردی ثروتمند است. با وجود اینکه آن‌ها کودکی مشابهی داشته‌اند، اما مسیرهای متفاوتی در زندگی پیش می‌گیرند. در حالی که یکی از آن‌ها اوقات خود را به بطالت می‌گذراند، دوست دیگر به یکی از مدیران برجسته آمریکا تبدیل می‌شود.

اما نکته این ماجرا در چیست؟ این دو دوست، در حقیقت زندگی یک نفر را به تصویر می‌کشند!

جف اولسون در ابتدا روزهای خود را با ولگردی سپری می‌کرد و اوضاع چندان جالبی نداشت. او که از این شرایط خسته شده بود، به دنبال راهی برای رهایی از آن می‌گشت؛ پس تصمیم گرفت آگاهانه فکر کند و زندگی خود را تغییر دهد. وی امروز به عنوان یکی از برترین کارآفرینان جهان به شمار می‌رود و از متخصصان حوزه فروش مستقیم محسوب می‌شود.

اولسون تلاش کرده است تا با شرح تجربیاتش در کتاب صوتی برتری خفیف، به افرادی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند، کمک کند.

درباره جف اولسون

جف اولسون متولد سال ۱۹۸۵ در شهر آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو آمریکاست. او تحصیلات خود را در زمینه بازاریابی آغاز کرد و تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. اولسون در حین تحصیل بود که در فرودگاه آلبوکرکی مشغول به کار شد و در زمان کمی توانست مدیریت یکی از قسمت‌های آن را به خود اختصاص دهد. او پس از مدتی، وارد شرکت اینسترومنت شد و تنها ۵ سال بعد، مدیریت بخش سیستم آن را بر عهده گرفت.

در سال ۱۹۹۰ بود که جف اولسون یکی از شرکت‌های بزرگ آموزشی را راه‌اندازی کرد و پس از کسب تجربیات لازم، تصمیم به تاسیس شرکت سان ایر گرفت که در زمینه انرژی خورشیدی فعالیت داشت. او همه دانسته‌های خود را به کار گرفت و تنها در عرض ۴ سال توانست صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی گردد.

جف اولسون کتاب برتری خفیف را در سال ۲۰۰۵ به رشته تحریر درآورد. او با این کار آموزه‌هایش را در اختیار عموم قرار داد و از این طریق به هزاران نفر کمک کرد تا زندگی خود را تغییر دهند.

آیا این کتاب برای نوجوانان مناسب است؟

پس از انتشار کتاب برتری خفیف که در مدت کمی به شهرت بسیاری دست یافت، جف اولسون کتاب دیگری با عنوان «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند» منتشر کرد. این کتاب که در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد، تجربه‌های اولسون را با زبانی ساده و روان برای نوجوانان بازگو می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی برتری خفیف

«بیشتر مردم وقتی با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که بزرگ‌تر یا متفاوت با چیزهایی است که تاکنون با آن‌ها سروکار داشته‌اند فورا احساس شکست می‌کنند و از تلاش کردن دست می‌کشند. بسیاری از مردم این گونه‌اند که مشکلات بزرگ‌تر یا متفاوت را بد و منفی می‌بینند و زندگی‌هایشان را با منفی‌گرایی آلوده می‌کنند. چیزی که آن‌ها درک نمی‌کنند این فلسفه است که: اندازه مشکلات اندازه شخص را تعیین می‌کند. شما می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر نفر را افسرده و غمگین می‌کند محدودیت‌های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر شخص حل می‌کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه‌گیری کنید. هر چه بتوانید مشکلات بزرگ‌تری را حل کنید، دستمزد بیشتری به شما پرداخت می‌شود؛ زیرا اندازه درآمد شما با اندازه مشکلاتی که حل می‌کنید تعیین می‌شود. چیزی که بسیاری از مردم به آن می‌گویند «مشکل» در واقع یک فاصله و شکاف بین نقطه الف و نقطه ب است. اگر ذهنتان را باز نگه دارید، می‌توانید روی آن شکاف پل بزنید. دلیل این که وقتم را صرف توضیح و توصیف این فاصله می‌کنم این است که بدانید این فاصله می‌تواند علیه شما یا به نفع شما عمل کند. فاصله بین نقاط الف و ب همیشگی نیست و باید رفع شود؛ و البته رفع خواهد شد؛ حالا یا به نفع شما یا علیه شما. این قانون طبیعت است و شما نمی‌توانید جلو آن را بگیرید. اما انتخاب نحوه رفع این فاصله به عهده شماست. اولین راه برای رفع این کشش این است که نقطه الف را به طور پیوسته به نقطه ب نزدیک و نزدیک‌تر کنید. اجازه دهید که آهنربای تصوراتتان شما را به سوی خودش و به سوی آینده بکشد. آیا یادتان هست اشخاص ساکن منحنی شکست با چه چیزی کشیده می‌شدند؟ با نیروی گذشته. و چه چیزی افراد ساکن منحنی موفقیت را به سوی خود می‌کشید؟ نیروی آینده.»

معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظرات کاربران

اکبر قره باغی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

یکی از بهترین کتاب هاییه که تا حالا گوش دادم! واقعا تازه دارم میفهمم که موفقیت یه هدف نیست! بلکه یه مسیره!!!!! و تا الان چقدر الکی حرص میخوردم و میبینم که تمام کارهام درست بوده و واقعا دارم به

- بیشتر
ABOLFAZL
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

فقط این جملش...آهسته تر بروید تا سریعتر برسید...این کتاب تهشه...همه آدما حتما باید بخون

noir
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

کتاب برتری خفیف فوق العاده است و امیدوارم هر چه زودتر نسخه کامل صوتی‌اش منتشر بشه. اما درباره این میکرو بوک، باید بگم که خلاصه یا چکیده مناسبی از کتاب صورت گرفته بود و صدا و خوانش راوی هم بسیار

- بیشتر
hossein gheybi
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خیلی مسخره اید. یه میکروکتاب کوچیک اون بالا نوشتید فقط. خب بگید نسخه خلاصست‌. شاید یکی بخواد نسخه کامل رو بخونه. بزرگ رو کاور بنویسید نسخه خلاصه. دزدی مدرن 👎🏻

mehran
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

انصافا کتاب خوبیه،اینکه اتفاقهای خوب به یکدفعه پیش نمیان و با تغییرات کوچیک تو زندگی روزمره میشه اتفاقهای بزرگی رو رقم زد.

ali
۱۳۹۸/۰۷/۰۱

به نسبت میکرو بودن عالی ولی ناراحتم از سبکتو در برنامه شخصی خودش اشتراک گذاشت ولی اینجا کتابش نمیزاره کتاب خانه همگانی

پگاه یزدی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

به نظرم یک کتاب مکمل برای اثر مرکب و فوق‌العاده بود ❤

نفيسه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بعده اینکه نظر میدی تازه میفهمی میکرو کتابه مگه ننوشته ۲ ساعت و خورده ای؟

رضا
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

کتاب بسیار عالی وگوینده صدای خوبی داره کسی که اثر مرکب رو خونده بهتراینم گوش بده مثل اثر مرکب منظور کتاب کارهای کوچیک ودرست شمارو به موفقیت میرسونه

کاربر ۳۱۰۳۱۶۳
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

محتوای کتاب بسیار عاااالی با گویندگی عااالی به نظرم هر شخص باید این کتاب رو چند بار گوش کنه تا ملکه ذهنش بشه تا از نکات خیلی خوبش تو زندگی استفاده کنه خودم چندین بار گوش کردم و هر ماه

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان