بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خجالت‌ نکش دختر؛ برنامه‌ای برای دستیابی به اهداف بدون خجالت‌زدگی | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب خجالت‌ نکش دختر؛ برنامه‌ای برای دستیابی به اهداف بدون خجالت‌زدگی اثر ریچل هالیس

بریده‌هایی از کتاب خجالت‌ نکش دختر؛ برنامه‌ای برای دستیابی به اهداف بدون خجالت‌زدگی

نویسنده:ریچل هالیس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۲۲ رأی
۳٫۲
(۲۲)
اما به‌هرحال چون به آن صدا گوش نکردم، زندگی‌ام بهتر شد. شما هم می‌توانید.
mobina.gh
«ثبات» نکتهٔ کلید کار شماست؛ به این معنا که نمی‌توانید کاری را تنها یک مرتبه یا حتی ده مرتبه انجام دهید و انتظار داشته باشید شما را به مقصد مورد نظرتان برساند. باید رفتارهایی آن‌چنان عادت‌وار داشته باشید که گویا در دی‌ان‌ای شما نهادینه شده‌اند. باید به‌گونه‌ای انجامش دهید که همیشه با بهترین حالت خود زندگی کنید.
mobina.gh
اما قضیه این است که هریک از آن اشتباهات به من چیزی آموخت که تضمین می‌کند آن اتفاق دیگر نخواهد افتاد. دانستن این‌که چیزی عظیم می‌تواند از دل خاکستر بیرون بیاید، یعنی وقتی نمی‌توانم کاری را درست پیش ببرم، خودم را هلاک نمی‌کنم. یعنی سریع‌تر بلند می‌شوم، مصمم‌تر از قبل. اشتباه درس‌آموز به شما یاد می‌دهد چطور بهترین شیوه‌ها را خلق کنید.
👑Nargess Ansari👑
اگر به خودتان آمدید و دیدید در زندگی برای چیزی تلاش نمی‌کنید یا هدفی ندارید، پس تعجبی هم ندارد که حس کنید این زندگی شماست که بر شما تسلط دارد، نه برعکس.
👑Nargess Ansari👑
بسیاری از مسائلِ مربوط به رؤیاهای‌مان، ما را می‌ترسانند؛ اما بزرگ‌ترین ترس ما ترس از این است که به‌خاطر داشتن چنین رؤیاهایی درباره‌مان قضاوت کنند.
👑Nargess Ansari👑
پس قضیه از این قرار است: زنان از خودشان می‌ترسند. نه، این مسئله حقیقت دارد. اگر از خودمان نمی‌ترسیدیم، چنین وقت زیادی را صرف معذرت‌خواهی مداوم بابت کسی که هستیم، چیزی که از زندگی می‌خواهیم و زمان لازم برای دستیابی به هر دو نمی‌کردیم.
👑Nargess Ansari👑
رؤیا، هرچه باشد، از آن شماست، نه من. نیازی نیست توجیه کنید؛ زیرا تا زمانی که از کسی درخواست تأیید نکرده‌اید، به اجازهٔ کسی هم نیاز ندارید. در حقیقت زمانی که درک کنید لازم نیست رؤیاهای خود را به هر دلیلی برای کسی توجیه کنید، همان روزی است که حقیقتاً شروع می‌کنید به رفتن به‌سوی کسی که باید باشید.
👑Nargess Ansari👑

حجم

۳۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد