بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف اثر ریچل هالیس

بریده‌هایی از کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

۴٫۰
(۵۹)
اگر هنوز شریک زندگی‌تان را پیدا نکرده‌اید و آرزوی بچه‌دارشدن هم ندارید چه؟ آیا شما یک زن بیخود هستید، چون هیچ‌کس نیست که بخواهید راضی نگهش دارید؟ نه، البته که نه. شما یک انسان با آرزوها، خواسته‌ها، رؤیاها و اهداف مخصوص به خودتان هستید. بعضی از این آرزوها بسیار کوچکند (می‌خواهم یک شعر بسرایم.) و بعضی از آنها بسیار بزرگند (می‌خواهم یک شرکت یک‌میلیون‌دلاری تأسیس کنم.) اما کوچک یا بزرگ، همه‌شان متعلق به شما هستند و ارزش دارند
.
در نبود تجربه یا دانش، اراده می‌تواند تفاوت بزرگی در جایی که هستید و جایی که دوست دارید باشید ایجاد کند!
Kamand
وقتی طوری زندگی می‌کنید که دیگران را راضی نگه‌دارید معلوم است که خودِ واقعی‌تان را فراموش می‌کنید.
.
ای‌کاش جرئت دنبال‌کردن رؤیاهایشان را داشته باشند.
p.ch
تردید نسبت به شکست، رؤیاهای بیشتری را از بین می‌برد. اما باورداشتن به خود باعث می‌شود قدرت دوباره‌ودوباره برخاستن را پیدا کنید.
sahar
۱. بهانه‌هایی را که مانع پیشرفتم بودند دور ریختم؛ ۲. عادت‌ها و رفتارهای مناسبی که مرا به‌سمت موفقیت پیش می‌بردند پذیرفتم؛ ۳. مهارت‌هایی را برای پیشرفت‌کردن کسب کردم.
Pariya
شما برای بیش‌ازاین آفریده شده‌اید؛ شما برای داشتن رؤیاهایی خلق شده‌اید که می‌ترسید داشته باشید؛ شما برای انجام کارهایی خلق شده‌اید که فکر می‌کنید توانایی انجامشان را ندارید؛ شما برای مدیربودن آفریده شده‌اید؛ شما برای مشارکت‌کردن آفریده شده‌اید؛ شما برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعهٔ خودتان و حتی در دنیا آفریده شده‌اید؛ شما برای این آفریده شده‌اید که بیش از آنچه الآن هستید شوید-این مهم‌ترین قسمت ماجراست-نسخهٔ بیش‌ازاینِ شما شبیه من یا دیگری نخواهد بود.
.
هیچ‌کس روزهای یکشنبه بعداز مراسم کلیسا به بقیه نمی‌گوید: «این زن رو می‌بینی؟ اسمش بکاست. اون خیلی مادر خوبیه، چون خیلی به خودش اهمیت می‌ده.» یا «اوه، نگاه کن! تیفانی داره خودش رو برای نیمه‌ماراتن بعدی آماده می‌کنه. ببین چقدر برای تمرین‌کردن و قوی‌شدن وقت می‌ذاره! ببین چه همسر خوبیه!» چنین جملاتی حداقل در جایی که من بزرگ شدم وجود نداشتند. نه، در جایی که من بزرگ شدم به زن‌ها یاد می‌دادند که برای یک زن خوب بودن باید به چشم بقیه خوب به‌نظر برسند. اگر فرزندانت راضی باشند، آن‌وقت تو یک مادر خوب هستی. اگر همسرت راضی باشد آن‌وقت تو یک همسر خوب هستی. یک دختر/خواهر یا کارمند خوب بودن چطور؟ تمام ارزش‌هایت در میزان رضایت دیگران خلاصه شده است.
.
دستیابی به اهداف برای افرادی که موقعیت بهتر و حمایت مالی بیشتری دارند راحت‌تر از کسانی است که موقعیت پایین‌تر و حمایت مالی کمتری دارند
.
«اگر می‌خواهید چیزی را داشته باشید که هرگز نداشته‌اید، باید کاری را بکنید که هرگز نکرده‌اید.»
zahra

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۳۶,۴۰۰
۳۰%
تومان