بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آرامش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آرامش اثر آلن دوباتن

بریده‌هایی از کتاب آرامش

۴٫۰
(۳۳۰)
کسانی که فکر می‌کنیم افراد رضایت‌بخشی هستند، کسانی‌اند که هنوز درست آن‌ها را نشناخته‌ایم.
badlord1967
بنابراین صرفاً نباید به پولی نگاه کنیم که جمع کرده‌ایم، بلکه هم‌چنین باید به آرامشی نیز توجه کنیم که برای کسب این پول فدا کرده‌ایم.
shaden
فرآیند تبدیل شدن از یک نوزاد به انسانی عاقل و بالغ هیچ‌گاه فرآیندی بی‌نقص نیست. همهٔ ما به طریقی دیوانه یا آسیب‌دیده هستیم.
marzieh
هیچ‌کس به اندازهٔ شخصی که با او در رابطه هستیم نمی‌تواند ما را ناراحت و ناامید کند، زیرا ما به هیچ‌کس به اندازهٔ او امید نداریم.
احسان رضاپور
ممکن است نیازهای خود را پشت رفتار خشن و آزارنده مخفی کنیم.
moonajaat
قرار نیست آغوش ــ برای یک بزرگسال ــ همه چیز را حل کند. اما آغوش یعنی اذعان به اینکه فردی قوی نیز قطعا مواقعی دوست دارد کودک باشد و نباید این رفتار را تحقیر کنیم بلکه با ملاحت و صمیمیت برخورد کنیم.
Mina
یکی از دلایلی که چرا ممکن است دیگران بدون قصد و نیت به ما آسیب برسانند، این است که ما اغلب از بیرون قوی‌تر از آن به‌نظر می‌رسیم که در واقع هستیم.
صبا بانو:)
«خوش‌رفتار» بودن گویا نشان از این دارد که فرد برخی از جنبه‌های شخصیت خود را به‌شیوه‌ای محتاطانه مخفی می‌کند. و معمولاً به معنای کنترل عمدی کلمات، حالت چهره و ابراز بیرونی احساسات است
mohad
«هرگز نگویید که افراد شرور هستند. شما فقط باید دلیل رفتارهایشان را دریابید»
mhds
اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که آموخته‌ایم با کودکان مهربان باشیم، واقعیتی بسیار احساس‌برانگیز است و اگر بیاموزیم که در برابر رفتارهای کودکانهٔ یکدیگر نیز قدری تحمل بیشتر داشته باشیم، چقدر بهتر خواهد شد.
mhds

حجم

۶۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۶۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان