بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه ای موفق | طاقچه
کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه ای موفق اثر شمس‌الدین  حسینی

بریده‌هایی از کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه ای موفق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأی
۳٫۳
(۸)
عاشق کسی بودن بدین معنا نیست که همیشه با او موافق باشیم یا حتی نسبت به او احساس خوبی داشته باشیم. همچنین بدین معنا نیست که هرکاری را که انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد، دوست داشته باشیم. هیچ‌کس کامل نیست. وقتی کسی را دوست دارید، همیشه چیزهایی در او هست که از آن‌ها متنفر باشید. و اگر از صمیم قلب عاشق کسی باشید، بدون تردید زمان‌هایی هست که نه‌تنها از کاری که انجام می‌دهد خوشتان نمی‌آید، بلکه از آن متنفر هستید.
NeMo
زن عاقل مراقب است بیش‌از آن حدی که مرد به‌دنبال اوست، درپی مرد نباشد. زن عاقل به‌شکلی متفاوت به موقعیت می‌نگرد.
NeMo
زمانی که مرد عصبانی است، بحث و گفتگو به سرعت به مشاجره‌ای دردناک تبدیل می‌شود.
NeMo
برای خلق رابطه‌ای مبتنی بر حمایت و سودمندی متقابل، چهار کلید وجود دارد: ۱. گفتگوی هدفمند- گفتگو با این نیت که به تفاهم برسید. ۲. درک درست- درک، قدردانی و احترام به تفاوت‌ها. ۳. عدم قضاوت- رها کردن قضاوت‌های منفی خودمان و دیگران. ۴. پذیرش مسؤولیت- برای آنچه از رابطه به‌دست می‌آورید مسؤولیت برابر بپذیرید و بخشیدن یکدیگر را تمرین کنید. این چهار کلید می‌تواند نیروی بالقوهٔ درونی‌تان را آزاد کند تا رابطه‌ای عاشقانه خلق کنید و به امیدها و رویاهایتان تحقق ببخشید.
NeMo
هروقت انگشت اتهام به سوی همسرمان دراز می‌کنیم، سه انگشت دیگرمان به سوی خودمان اشاره دارد. گه‌گاهی وقتی همسرمان را سرزنش می‌کنیم، نیاز داریم به درون خودمان نیز نگاهی بیندازیم، به احساسمان گوش دهیم و ببینیم که چطور باید مشکلات را برطرف کنیم. ما نمی‌توانیم از همسرمان توقع داشته باشیم احساساتمان را درک کند، مگر اینکه به‌نحوی عاشقانه و بخشنده عمل کنیم.
NeMo

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد