بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فراتر از راز؛ قدرت معنوی و قانون جذب | طاقچه
کتاب فراتر از راز؛ قدرت معنوی و قانون جذب اثر لیزا لاو

بریده‌هایی از کتاب فراتر از راز؛ قدرت معنوی و قانون جذب

نویسنده:لیزا لاو
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأی
۳٫۰
(۶)
مذاهب دیگری پا به عرصه گذاشته‌اند و درنهایت اسلام فرامین کامل‌تر و دقیق‌تری ارائه داده است.
زهرا یارمحمد
یکی از بهترین تمرینات که در طول روز به شما کمک می‌کند همسو با معنویت باقی بمانید، به یاد داشتن خداوند است. در ذیل روش‌هایی مبتنی بر دستورات دینی مسلمانان ارائه شده است: پنج بار نیایش روزانه
زهرا یارمحمد
چرا مراقبه و عبادت مفید است؟ برخی از مهم‌ترین دلایل را بیان می‌کنم. عبادت: - سیستم عصبی را تسکین می‌بخشد، مرتبه‌ای بالاتر از سلامتی فیزیکی، جوانی و نشاط را فراهم می‌کند. - موجب آرامش عاطفی و درونی، ثبات قدم و شادمانی می‌شود. - وارستگی، درایت و حضور قلب را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود حقیقت را واضح‌تر درک کنیم و عاقلانه‌تر رفتار نماییم. - هماهنگی بیشتری بین افکار، احساسات و رفتارهای شما ایجاد می‌کند و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با مهارت بیشتری به اهداف خود برسید. - به ما کمک می‌کند نفس را با روح همسو ساخته و پیوند دهیم. - آگاهی و شناخت را افزایش می‌دهد. - زندگی و روابط شما را مملو از روح و معنویت می‌کند. خلاقیت، بینش و شهود را در شما افزایش می‌دهد.
زهرا یارمحمد
به همین دلیل توصیه می‌کنم قبل از آرزو کردن، نفس را تسلیم کنید. سپس زمانی را برای همسویی با معنویت صرف کنید تا متوجه خواسته‌های معنویت شوید. از خود بپرسید آیا خواسته‌تان در بهبود زندگی دیگران نقشی دارد؟
زهرا یارمحمد

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد