بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان هوشمند چگونه می‌اندیشند و چگونه رفتار می‌کنند؟ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زنان هوشمند چگونه می‌اندیشند و چگونه رفتار می‌کنند؟ اثر سیدش‍م‍س‌ال‍دی‍ن‌ حسینی

بریده‌هایی از کتاب زنان هوشمند چگونه می‌اندیشند و چگونه رفتار می‌کنند؟

۳٫۴
(۵)
- بعد از این‌که تحت‌تاثیر تبلیغات شدید رسانه‌ها قرار می‌گیرند که به آن‌ها می‌گوید، چطور باید باشند، با وجود این در آینه به خودشان نگاه می‌کنند و می‌گویند: «من خودم را همین‌طور که هستم، دوست دارم».
smy
۲. شایستگی؛ باورهایی است که دربارهٔ ظرفیت خود برای پیشرفت، حل مشکلات، نظریات و عقاید خودتان دارید. به جای این‌که آنچه را دیگران می‌گویند، باور کنید. منظور از اعتمادبه‌نفس همین است.
smy
افرادی‌که زندگی خود را به‌صورتی جهت می‌دهند که باورها و اعمالشان یکی است، قدرتی انکارناپذیر دارند.
هدی✌
بیشتر تفریح کنید. برنامه‌ای بریزید که سرگرمی و نشاطتان بیشتر شود. هر روز کارهای احمقانهٔ بیشتری به‌عنوان کودک انجام دهید. در هر موقعیتی جنبهٔ سرگرم‌کننده‌اش را ببینید. کودک درونتان لذت واقعی را تجربه خواهد کرد.
هدی✌
هر کسی، مانند کودکان گاهی احساس آسیب‌پذیری، بی‌گناهی و نیازمندی به محبت و توجه می‌کند.
هدی✌
هرچه خودآگاه‌تر باشید، بیشتر بر زندگی‌تان کنترل دارید.
هدی✌
دفترچهٔ یادداشت، ابزاری ارزشمند؛ وسیله‌ای است که می‌توانید به استفاده از آن با خودتان صحبت کنید، سریع خودتان را بشناسید و محرم اسرار خود باشید. دفترچه کمکتان می‌کند، درون‌نگری بهتری داشته باشید و از افکار درونی‌تان بهتر آگاه شوید. توجه داشته باشید که باید دفترچهٔ یادداشت‌تان را محرمانه نگه‌دارید؛ درواقع در مکان امنی قرار دهید تا بتوانید در آن افکار، احساسات، امیدها، ترس‌ها و رؤیاهایتان را کشف کرده و هر آنچه می‌خواهید ابراز کنید را بنویسید، نکتهٔ کلیدی این است که باید هر آنچه به ذهنتان می‌رسد را بدون خلاصه کردن و قضاوت بیان کنید و فقط اجازه دهید، افکار و ذهنیات‌تان آزادانه جریان یابد.
هدی✌
هنگامی‌که در جامعه تنها به موفقیت و پیشرفت اهمیت داده شود، درنتیجه موجب خواهد شد، به‌راحتی اهمیت زندگی درونی‌تان را نادیده بگیرید.
هدی✌
چرا زنان می‌کوشند فردی غیر از خود حقیقی‌شان باشند؟
هدی✌
بسیاری از زنان برای پذیرفته‌شدن از طرف دیگران یا آن‌ها را خشنود و راضی می‌دارند یا خویشتن واقعی‌شان را زیر نقاب‌ها و چهره‌های غیرواقعی پنهان می‌کنند، درحالی‌که تلاش برای این کار، تضعیف‌کننده و زیان‌آور است و به انرژی و تلاش زیادی نیاز دارد. اکنون زمان آن است که از این زندگی غیرواقعی رها شوید و در پی خویشتن واقعی خود باشید. هر آنچه ضروری نیست، دور بریزید و هویت واقعی‌تان را کشف کنید
هدی✌

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان