بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) اثر ماکس گرسون

بریده‌هایی از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها)

نویسنده:ماکس گرسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأی
۴٫۲
(۵)
ما باید این موضوع را درک کنیم، هرگاه بیماری مزمن شود، تمام جریان‌های داخلی بدن دچار آسیب می‌شوند.
Sadegh hosseini
ویتامین‌ها و آنزیم‌ها با هم عمل می‌کنند، به همین دلیل ما آن‌ها را "آنزیم‌های اشتراکی" می‌نامیم. زمانی آنزیم‌ها فعال هستند که شرایط برای فعالیت آن‌ها مهیا باشد. آن‌ها با هورمون‌های فعال کننده و مواد آلی حیاتی و طبیعی به صورت اشتراکی عمل می‌کنند.
Sadegh hosseini
سرطان یک بیماری مزمن نابود کننده است که در حالت گسترده تمام اعضای مهم بدن را در بر می‌گیرد. در این بیماری تمام دستگاه گوارش از جمله معده، روده‌ها، غدهٔ لوزالمعده و کبد، همچنین دستگاه گردش خون که کار غذا رسانی و جایگزینی اکسیژن و دفع گاز کربنیک را به عهده دارد، مثانه و کلیه‌ها و سایر دستگاه‌های مهم دفعی و دستگاه لنفاوی که به عنوان نظام دفاعی بدن عمل می‌کند، همه و همه را دربرمی‌گیرد.
Sadegh hosseini
برای این‌که بتوانیم بدنی را درمان کنیم، باید از او سم‌زدایی کنیم و به وسیلهٔ مینرال‌های یونیزه شده که ما از طریق مواد غذایی به درونش می‌فرستیم، دوباره او را فعال و به حالت معمولی در آوریم. همچنین برای این‌که بدن جریان خود درمانی را شروع کند، ابتدا به عفونی کردن نقاطی از خود می‌پردازد و عفونت را به وجود می‌آورد.
Sadegh hosseini
در بدن بیماران، به خصوص بیماران سرطانی، کالیم غیر فعال می‌شود و مواد معدنی مانند (ناتریم و مشتقات ناتریمی) دارای بار الکتریکی منفی می‌شوند و به صورت یونیزه در می‌آیند که این باعث به وجود آمدن جریان‌های غیر معمولی در بدن می‌شود.
Sadegh hosseini
در یک بدن معمولی هر چیزی به حالت زنده وجود دارد؛ به خصوص مواد زنده، نقشی حیاتی برای نگهداری تندرستی ایفا می‌کنند. این مواد حیاتی که از مواد آلی (مواد معدنی) تشکیل شده‌اند، دارای کالیم یا مشتقاتی از گروه کالیم فعال یا یونیزه شده هستند که بار الکتریکی مثبت دارند.
Sadegh hosseini
رمز روش سرطان درمانی من و موفقیت آن در این است که دیگران هنوز به تأثیر مواد بر بدن انسان آگاهی ندارند و نمی‌دانند که این ناآگاهی باعث بیماری‌شان می‌شود. ما نه تأثیر تغذیه در تندرستی را می‌دانیم، و نه از تأثیرات مواد شیمیایی باخبریم که در آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌های درمانی روی بیماران امتحان می‌کنند.
Sadegh hosseini
هنگامی که بدن در برابر مواد سمی واکنشی نشان ندهد و همواره سم در خود انبار کند در نهایت این سموم جمع شده و به تومور تبدیل می‌شوند که نتیجهٔ عدم واکنش سریع بدن در مقابل سموم است. هرچه بدن بیشتر خود را با محیط وفق دهد و سم جمع کند، به همان اندازه امکان ساختن غده‌ها بیشتر می‌شود.
Sadegh hosseini
تغذیه یک عامل بیرونی است و تغییر و تحول لحظه‌ای آن ما را برای ابتلا به بیماری آماده می‌کند.
Sadegh hosseini
روش زندگی مدرن ما در جوامع متمدن باعث شیوع بیماری‌ها شده است و هیچ‌کس از این خطر درامان نیست، بلکه تنها تفاوت در دیر یا زود مبتلا شدن به بیماری‌هاست که این موضوع نیز به قوی یا ضعیف بودن ژن هر کس بستگی دارد.
Sadegh hosseini
بدن بیماران مبتلا به سرطان قادر به برقراری این‌گونه عملکردهای معمولی نیستند و تومورهایی که در آغاز، بعضی از سلول‌ها را در بر می‌گیرند، بدون هیچ مانع رشد می‌کنند؛ زیرا نیروی دفاعی بدن در برابر این تومورها غیر فعال است و به طور عملی این تومورها بدون هیچ مانعی به رشد خود ادامه می‌دهند.
Sadegh hosseini
یک بدن معمولی به اندازهٔ کافی نیروی ذخیره در اختیار دارد تا بتواند از به وجود آمدن غده‌های بدخیم و زخم‌های عفونی جلوگیری کند
Sadegh hosseini
یک روش سرطان درمانی مفید باید بدن را در این شرایط قرار دهد تا بتواند اعمال فیزیولوژی خود را به طور عادی انجام و به فعالیت‌های گوارشی و سوخت‌وساز خود سر و سامان دهد و آن‌ها را تحت کنترل خود داشته باشد.
Sadegh hosseini
تنها راز و رمز نهفته در این روش آن است که توانسته‌ام، هماهنگی و تعادل را در سوخت‌وساز (متابولیسم) بدن و تک تک اندام‌ها، اعضا و سلول‌ها به وجود آورم؛
Sadegh hosseini
آشکار است که هیچگونه راز و رمزی در کار نیست. تنها به این دلیل که همکارانم را به کنجکاوی وادارم این فصل را به این موضوع اختصاص داده‌ام؛ زیرا همه منتظر معجزه هستیم و فراموش کرده‌ایم که خود از اعجاز طبیعت هستیم.
Sadegh hosseini
عملی کردن روش سرطان درمانی به شهامت زیادی نیازمند است و کار مشکلی است؛ زیرا پیوسته باید یک شخص بر بالین بیمار باشد و از او مراقبت کند و فرقی نمی‌کند، چه درخانه و چه در بیمارستان یا آسایشگاه‌های سرطان درمانی، به خصوص وقتی که بیماری پیشرفت کرده و بیمار بسیار ضعیف شده باشد. در چنین حالتی افراد خانواده باید از رفت‌وآمد خود کم و بیشتر وقت خود را صرف آرامش بیمار کنند و این تنها با از خود گذشتگی افراد خانواده امکان‌پذیر است تا بیمار سلامتی خود را دوباره بازیابد.
Sadegh hosseini
می‌دانیم که اندوخته‌های علمی بیولوژی به دقیقی و درستی فیزیک و ریاضی نیست. وجود مشکلات تندرستی، این واقعیت را آشکار می‌کند که تجربه‌ها و درک ما از بیولوژی نادرست و مأیوس‌کننده بوده است.
Sadegh hosseini
این کتاب را به این علت نوشته‌ام که به شما بگویم، سرطان قابل درمان است حتی در شرایطی که بیماری، بسیار گسترده و مزمن شده است، همواره می‌توان برای بیمار راهی گشود و بیماری او را درمان کرد؛ از این‌رو به خوانندگان اطلاعاتی دربارهٔ سرطان و روش‌های سرطان درمانی داده می‌شود.
Sadegh hosseini
پزشک‌ها ثابت کرده‌اند، نمی‌توانند به جز تخفیف دردها بیماری را به واقع سالم کنند؛ زیرا آن‌ها قوانین بیماری‌ها را یاد گرفته‌اند و از سلامتی چیزی نمی‌دانند.
Sadegh hosseini
علم پزشکی نشان می‌دهد افرادی که با این علم سروکار دارند، مایل به تحول در نحوهٔ فکری و عملکردهای پزشکی خود نیستند و کسانی که علیه آن‌ها ساز جدیدی می‌زنند با مشکلات فراوانی مواجه می‌شوند؛ زیرا تعداد کمی از پزشک‌ها حاضر به تغییر روش درمانی خود هستند و بیشتر آن‌ها همان شیوه‌ای را تجویز می‌کنند که آن را در دانشکده‌های پزشکی یاد گرفته‌اند و از خلاقیت و نوآوری می‌ترسند و زحمت تحقیق در روش دیگران را به خود نمی‌دهند.
Sadegh hosseini

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان