بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) اثر ماکس گرسون

بریده‌هایی از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها)

نویسنده:ماکس گرسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأی
۴٫۲
(۵)
بیماری‌ها زمانی به وجود می‌آیند که در سوخت و ساز و تأمین انرژی برای بدن مانعی به وجود آید.
Sadegh hosseini
روزانه ما غذاهای زیادی مصرف می‌کنیم، اما بدن ما همواره گرسنه است و با پخته‌خواری حتی کمترین نیاز بدن به مواد حیاتی تأمین نمی‌شود که بدن برای بقای خود نیاز دارد.
کاربر ۳۵۹۵۸۶۳
من بیمارانی را دیده‌ام که تومورهای آن‌ها در ناحیهٔ شکم ذوب و دفع گردیده‌اند یا بیمارانی که هزاران غدهٔ کوچک روی پوست‌شان ناپدید شده‌اند، اما بعضی از همین بیماران در طول سه سال می‌مردند؛ زیرا کبد آنان به حدی ضعیف شده بود که فعالیت مجدد آن غیر ممکن بود و عدم تعادل، تمامی اعمال کبد را در برگرفته بود.
Sadegh hosseini
ما نباید به یک مادهٔ شناخته شده و تأثیر آن بر بدن خود فکر کنیم، بلکه باید به کلیهٔ مواد و اثر آن‌ها بر جسم و روان بیندیشیم.
Sadegh hosseini
صدمات ایجاد شده به اندام‌های بدن رابطه‌ای تنگاتنگ با روش زندگی ما دارد و این روش غلط زندگی است که باعث بیماری همگی ما شده است. علت ابتلا به بیماری‌ها همانا مسمومیت است که ما با دست خود برای بدن به ارمغان می‌آوریم.
Sadegh hosseini
زمین با ما بیگانه نیست بلکه جزیی از سوخت‌وساز بیرونی ما است و مواد اصلی را برای سوخت و ساز درونی ما تولید می‌کند؛ از این‌رو نباید آن‌ها را مسموم و اندوخته‌های آن را غارت کنیم.
Sadegh hosseini
قبیلهٔ "هونزا" تنها انسان‌هایی بودند که با بیماری سرطان بیگانه بودند و اثری از این بیماری در آن‌ها وجود نداشت. این قبیله در مناطق کوهستانی هیمالیا زندگی و از موادی تغذیه می‌کنند که در محیط زیستشان یافت می‌شوند. مردم اتیوپی نیز مانند قبیله هونزا زندگی می‌کنند. آن‌ها با بیماری‌های مدرنی که خاص جوامع صنعتی است، بیگانه هستند؛ زیرا به روشی به‌طور کل، طبیعی زندگی می‌کنند و زمین‌های خود را با انواع کودهای شیمیایی مسموم نمی‌کنند.
Sadegh hosseini
انسان‌هایی که قوانین طبیعت را محترم می‌شمارند و هماهنگ با حیوانات و گیاهان زندگی می‌کنند و حق زیستن را برای هر موجود دیگری به رسمیت می‌شناسند و آن را جزیی از قوانین ابدی طبیعت می‌دانند، هرگز به سرطان مبتلا نمی‌شوند؛ بر عکس کسانی که خود را طبق جدول‌های جامعهٔ پزشکی تغذیه می‌کنند، به زودی به انواع بیماری‌ها، از جمله سرطان مبتلا خواهند شد.
Sadegh hosseini
من ایمان دارم، زمانی می‌توانیم علت سرطان را پیدا کنیم که به کل بدن توجه داشته باشیم و از معالجهٔ عضوی پرهیز کنیم که علائم را آشکار ساخته است.
Sadegh hosseini
در گذشته سعی می‌شد، تمام اعمال فیزیولوژی بدن مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، اما به مرور، توجه به علائم بیماری‌ها در یک نقطه متداول شد و سعی گردید، تنها به معالجهٔ عضوی پرداخته شود که علائمی از بیماری را ظاهر ساخته است و تمام توجه پزشکان و اقدامات آن‌ها به این نکته معطوف شد که به مکان یا عضو بیمار توجه کنند و در این راستا، درمان کل بدن به طور غیرارادی به فراموشی سپرده شد.
Sadegh hosseini

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان