بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) اثر ماکس گرسون

بریده‌هایی از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها)

نویسنده:ماکس گرسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأی
۴٫۲
(۵)
اگر بخواهیم فردی را درمان کنیم، باید ابتدا کبد او را دوباره فعال کنیم. زمانی این امر امکان‌پذیر است که ما تمامی اعضا را قادر کنیم به طور طبیعی وظایف خود را بدون مانع انجام دهند.
Sadegh hosseini
بدن، بیشتر مواقع خود را با محیط وفق می‌دهد و هیچگونه واکنشی هم نشان نمی‌دهد. این ویژگی را انسان‌های زیادی دارند که ما آن‌ها را با کلمهٔ "آدم‌های تودار" یا "صبور" معرفی می‌کنیم. آن‌ها خیلی چیزها را تحمل می‌کنند؛ چه سموم مادی و چه ناهنجاری‌های عاطفی.
Sadegh hosseini
در سال‌های اخیر دادن کودهای شیمیایی به زمین‌ها، سم‌پاشی، استفاده از حشره‌کُش‌ها و ضد آفات، زدن انواع گازهای مخرب، اضافه کردن مواد کنسرو کننده، سفید کننده و مواد رنگی، انواع خوشمزه کننده‌ها و دستکاری در ژن مواد، ابعاد وحشتناکی به خود گرفته است
اسکندر
سالانه ۲۵ درصد از مردم آلمان بر اثر وجود الکترومغناطیسم به سرطان مبتلا می‌شوند.
اسکندر
ابتدا باید با یک روش کلی در زندگی خود، توجه و تدابیر مناسبی اتخاذ کنیم تا این تدابیر ما را به یک زندگی طبیعی، بیشتر نزدیک کنند؛ دوم باید بدانیم علم نمی‌تواند به ما کمک کند که علت اصلی سرطان را دریابیم.
mahdi
اگر بیماری و ضعف بدن در یک عضو ظاهر شد، دلیل آن نیست که تنها آن عضو بیمار است، بلکه باید این بیماری را به تمام بدن مربوط دانست.
mahdi
اگر ما بتوانیم از بدن سم‌زدایی کنیم، آن‌گاه انرژی بدون مانع در بدن جاری می‌شود و اعمال بدن دوباره معمولی می‌شوند. کبد مرکز تجمع انرژی است و از آن‌جا انرژی به تمام بدن تقسیم می‌شود. طبق تجربه‌های آزمایشگاهی من اگر بخواهیم فردی را درمان کنیم، باید ابتدا کبد او را دوباره فعال کنیم. زمانی این امر امکان‌پذیر است که ما تمامی اعضا را قادر کنیم به طور طبیعی وظایف خود را بدون مانع انجام دهند.
mahdi
بیماری سرطان بر اثر روش زندگی سراسر غلط ما به وجود می‌آید و سلول‌های سرطانی خارج از بدن انسان وجود ندارند، بلکه سلول‌های سرطانی قسمتی از کل بدن هستند که اگر نیروی حیاتی بدن به طور هماهنگ در تمام اعضای بدن طبق قوانین طبیعت برقرار شود، این سلول‌های سرطانی ساخته نخواهد شد.
mahdi
سرطان قابل درمان است حتی در شرایطی که بیماری، بسیار گسترده و مزمن شده است، همواره می‌توان برای بیمار راهی گشود و بیماری او را درمان کرد؛ از این‌رو به خوانندگان اطلاعاتی دربارهٔ سرطان و روش‌های سرطان درمانی داده می‌شود.
Mehdi Behrouzi
به دلیل این‌که علم هنوز نتوانسته است، عملکرد و فیزیولوژی آنزیم‌ها، مینرال‌ها، ویتامین‌ها، عناصر کمیاب و هورمون‌ها را بشناسد، باید سعی کنیم، با احتیاط پیش رویم و بیشتر از مواد غذایی استفاده کنیم که به صورت طبیعی عرضه شده‌اند؛
Sadegh hosseini

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان