بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اصول موفقیت | طاقچه
کتاب اصول موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب اصول موفقیت

نویسنده:جک کنفیلد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۱۴ رأی
۲٫۴
(۱۴)
اگر بدانید چه می‌خواهید، چگونگی رسیدن به آن خودش را نشان می‌دهد.
.
در ۱۸ سالگی نگران این هستید که دیگران چه فکری در مورد شما می‌کنند: وقتی ۴۰ ساله هستید این که دیگران چه فکری در مورد شما می‌کنند اصلاً برای‌تان مهم نیست: وقتی ۶۰ ساله هستید درمی‌یابید که اصلاً هیچ کس به شما فکر هم نکرده است.
.
شفاف نبودن در مورد این که واقعاً چه می‌خواهید و مهم شمردن خواسته و نیازهای مردم در مقابل خواسته‌ها و نیازهای خودتان به یک عادت تبدیل شده است. با تمرین عادتی مخالف این عادت می‌توانید آن را ترک کنید.
.
برای این که یک زندگی متعادل و موفق بسازید باید هفت نکته در بینش شما گنجانده شده باشد که عبارتند از: شغل و حرفه، وضعیت مالی، اوقات فراغت و تفریح، بهداشت و سلامتی، روابط، اهداف شخصی و کمک به جوامع بزرگ‌تر.
.
اگر می‌خواهید قدرت‌تان را به دست آورید و چیزی که واقعاً می‌خواهید را از زندگی بگیرید، باید از گفتن عباراتی چون: «نمی‌دانم، برای من مهم نیست، ربطی به من ندارد» یا واژه رایج نوجوان‌ها «هر چه می‌خواهد، بشود» دست بردارید.
.
«من تنها انسان دارای نعمت و استعداد در رشته خودم نبودم، اما انتخاب کردم باور کنم همه چیز امکان‌پذیر است. درس خواندم، تمرین کردم و بیشتر از دیگران کار کردم و به جایی رسیدم که هستم».
.
افراد موفق دنیا را از منظر کاملاً متفاوتی نگاه می‌کنند- جایی که اتفاقات جالب در آن رخ می‌دهد، جایی که زندگی میلیاردها انسان می‌تواند بهتر شود، دنیایی که فناوری‌های جدید می‌توانند سبک زندگی ما را تغییر دهند و جایی که در آن می‌توان منابع جهان را برای دریافت حداکثر سود متقابل تقسیم کرد. آن‌ها معتقد هستند همه چیز شدنی است و نیز باور دارند که سهم بسزایی در خلق آن دارند.
.
«همیشه رویاهای بزرگی داشته باشید. رویاهای بزرگ انسان‌های بزرگ را به سمت شما جلب می‌کنند».
.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که با شفاف کردن بینش خود تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید بروید، سپس با استفاده از هدف‌گذاری، ثبات و تصویرسازی روی مقصد متمرکز شوید. پس از آن حرکت در جهت درست را آغاز کنید. سیستم مکان‌یابی جهانی درونی‌تان هنگامی که همچنان پیش می‌روید در نشان دادن مسیر به شما کمک می‌کند. به بیان دیگر هنگامی که بینش شفافی دارید روی آن متمرکز هستید، گام‌های درست راه را به شما نشان می‌دهند. هنگامی که می‌دانید چه می‌خواهید و ذهن‌تان را دائماً روی آن متمرکز می‌کنید، چگونه رسیدن به آنجا خودش را نشان می‌دهد
.
فرآیند رفتن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید برسید شبیه فناوری سیستم مکان‌یابی جهانی موجود در خودرو یا تلفن همراه هوشمند شماست. برای این که سیستم کار کند فقط باید بداند کجا هستید و کجا می‌خواهید بروید.
.

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد