بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پنج دقیقه‌ی خوب؛ صد تمرین صبحگاهی که به شما کمک می کند در طول روز آرام و متمرکز باشید | طاقچه
کتاب پنج دقیقه‌ی خوب؛ صد تمرین صبحگاهی که به شما کمک می کند در طول روز آرام و متمرکز باشید اثر جفری برنتلی

بریده‌هایی از کتاب پنج دقیقه‌ی خوب؛ صد تمرین صبحگاهی که به شما کمک می کند در طول روز آرام و متمرکز باشید

۳٫۳
(۶)
در حالی که دیگری در حال صحبت کردن است، سعی نکنید پاسخ دهید. فقط گوش دهید و حرف‌هایش را بشنوید.
Amir
چه کسی می‌گوید روال عادی زندگی و کارهای روزمره‌تان باید جدی باشد؟
ققنوس
نگرانی‌ها و مشغله‌های بی‌پایان و منفی، نیروی گرانبهای ما را می‌دزد و در انتهای روز رمقی برایمان نمی‌گذارد. از این لحظه استفاده کنید تا افکار اضطراب‌آورتان را منعکس کنید. اکنون تصور کنید که آن‌ها را روی تکه‌ای کاغذ می‌نویسید. وقتی همهٔ آن‌ها را نوشتید، در ذهنتان به سوی نزدیک‌ترین رودخانه بروید. در کنار رودخانه، افکار منفی و نگران‌کننده را یکی یکی با گفتن خداحافظ به هریک از آن‌ها به رودخانه بیندازید. به جریان آب که نگرانی‌ها را مانند برگ‌هایی سبک به پایین رودخانه می‌برد، نگاه کنید. توجه کنید که هر اندیشهٔ منفی در آب غوطه می‌خورد و از دید شما ناپدید می‌شود. این روش را به کار ببرید تا هر اضطراب ناخواسته‌ای را از خودتان دور کنید. هر زمان به تخلیهٔ ذهن نیاز داشتید، به این رودخانه برگردید.
Amir
قصد و نیت بسیار مؤثر است. هرآنچه در زندگی بشر رخ می‌دهد، بدون داشتن قصد قبلی صورت نمی‌گیرد. در این‌باره فکر کنید. هیچ حرکت و هیچ عملی، بدون فکر، عقیده یا قصد قبلی رخ نمی‌دهد. هر حرکتی ناشی از قصد و نیتی ناهشیارانه یا نیمه‌هشیارانه است، اما اگر توجه کافی داشته باشید، قبل از اینکه دست به عمل بزنید، عزم و اراده برای عمل کردن (یا واکنش اگر عزم و اراده ناخودآگاه است) را خواهید دید.
Houra

حجم

۱۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد