بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلبه | طاقچه
۴٫۰
(۲۴)
- «قضاوت لازمه‌اش اینه که خودت رو برتر از کسی که قضاوت می‌کنی بدونی.
فاطمه
حدس می‌زنم چون اکثر صدمات را در روابط خود می‌بینیم بسیاری از التیام‌ها را نیز در همین روابط به دست می‌آوریم؛
رز
غیرممکنه اگر بخوای کنترل آینده را به دست بگیری، چون آینده هنوز واقعیت نداره و هرگز هم نخواهد داشت. شما سعی می‌کنید نقش خدا را بازی کنید، و تصور می‌کنید که آن شری که ازش وحشت دارین اتفاق خواهد افتاد و بعد وقتتان را صرف می‌کنید تا طرح بریزید و پیش‌بینی کنید تا از آن وحشت فرار کنید.»
فاطمه
بیایید دعا کنیم نسل بشر هرگز از زمین فرار نکند تا به بی‌انصافی‌اش را جای دیگری پراکنده کند.
فاطمه
اگر خدا تماما قدرتمند و پر از عشق است، پس چرا هیچ کاری برای این همه درد و بدی در دنیا نمی‌کند؟ این کتاب به این سوال کهنه با خلاقیتی تکان دهنده و وضوحی مسحور کننده پاسخ می‌دهد.
فاطمه
کلبه طرز فکر شما را نسبت به خدا، تا ابد تغییر می‌دهد. - کتی لی جیفور، مجری برنامه امروز شبکه ان.بی.سی.
کاوه
ما روزانه، مدارکی را رد صلاحیت می‌کنیم که بار جرممان را تخفیف خواهند داد. یعنی، به قدری به صلاحیت قضاوتمان اعتقاد داریم که شواهدی که ما را در خود تایید نکنند باطل اعلام می‌کنیم. با چنین رویکردی هرگز با چیزی به نام حقیقت روبرو نخواهیم شد. مریلین رابینسون، مرگ آدم
mortaza nazari
- «خدایی که من باشم، نمی‌تواند بدون عشق عمل کند.»
فاطمه
نمی‌تونی اصل ذات من‌رو درک کنی چیز خوبیه. کی دلش می‌خواد خدایی‌رو بپرستد که کاملاً قابل فهمه، ها؟ اگه این اتفاق بیفته دیگه خیلی رازورمزی باقی نمی‌مونه.»
فاطمه
پیچیده شده در نبوغی خلاقانه، کلبه از نظر معنوی بسیار عمیق و از منظر الهیات روشنگر و تاثیر گذار بر زندگی هر فردی است. برترین توصیه‌ها را بر این کتاب دارم. از صمیم قلب این کتاب را میان دیگران پخش می‌کنیم. - استیو برگر، کشیش کلیسای گریس چپل لایپرز فورک
کاوه

حجم

۲۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد