بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس اثر گری‌جان بیشاپ

بریده‌هایی از کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس

امتیاز:
۴.۰از ۶۳ رأی
۴٫۰
(۶۳)
فقط قدم اول را بردارید. بعد یک قدم دیگر. بعد یک قدم دیگر.
ن.ک
مارکوس آرِلیوس، فیلسوف رواقی، که بعدها امپراتور روم شد، گفته است: «این قانون را در آینده به یاد داشته باشید: وقتی که چیزی اوقات شما را تلخ می‌کند، نگویید بدشانسی آوردم، بگویید تحمل شایستهٔ آن، خوش‌شانسی می‌آورد.»
bagher.abi
ما اغلب فکر می‌کنیم که از کارهایمان طفره می‌رویم یا اینکه تنبل یا بی‌انگیزه شده‌ایم. درحالی‌که واقعیت فقط این است که مایل نیستیم. ما کارهایمان را پشت گوش می‌اندازیم یا کاملاً از آن‌ها اجتناب می‌کنیم؛ چون با خود می‌گوییم که نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم.
Amir
بیایید از جای مناسبی بحث را شروع کنیم. شما در طول روز در دو نوع مکالمه شرکت می‌کنید: مکالمه با دیگران و مکالمه با خودتان. شاید از آن دسته افرادی باشید که اصرار دارند: «من با خودم حرف نمی‌زنم!» اما واقعیت این است که اکثر مکالمات شما با خودتان است و از همهٔ آن‌ها در خلوت ذهنتان لذت می‌برید.
majid EN
وقتی که مطمئن نیستید دارید در مسیر درستی قدم برمی‌دارید و در طول مسیر بارها با شکست مواجه شده‌اید، ایرادی ندارد که دلسرد شوید یا حتی احساس شکست‌خوردگی کنید؛ فقط به هیچ عنوان نباید حرکت خود را متوقف کنید.
kimphaestus
سِنِکا می‌گوید: «سرنوشتْ افراد مایل را هدایت می‌کند و افراد بی‌میل را به زور به دنبال خود می‌کشد.» سرنوشتتان را کنترل کنید، وگرنه سرنوشت شما را کنترل می‌کند. زندگی برای درنگ کردن‌ها و طفره‌روی‌های شما صبر نمی‌کند، برای سردرگمی یا ترس شما صبر نمی‌کند؛ بدون شما به مسیرش ادامه خواهد داد. زندگی صرف‌نظر از اینکه شما در آن فعالانه شرکت می‌کنید یا نه، ادامه خواهد داشت.
پیام
«حس زخم‌خوردگی را پس بزن تا زخمت ناپدید شود.»
hedieh
با مشکلات خود یکی‌یکی و به نوبت روبه‌رو شوید. زمان و نیرویی را که لازم است صرفشان کنید. جمع کردن آن‌ها روی هم در مردابی از سردرگمی فقط به شما فشار می‌آورد و کمکی نمی‌کند.
Amir
همهٔ ما عادت داریم مسائل مختلف را در ذهن خود خیلی بزرگ‌تر از چیزی که هستند نشان دهیم
Amir
هیچ‌کس نمی‌تواند شما را به چیزی مایل کند و شما هم تا زمانی که مایل به برداشتن قدم بعدی نباشید، نمی‌توانید روبه‌جلو حرکت کنید.
Mohsen IR

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۱۴,۵۰۰
۵۰%
تومان