بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس اثر گری‌جان بیشاپ

بریده‌هایی از کتاب خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس

امتیاز:
۴.۰از ۶۳ رأی
۴٫۰
(۶۳)
به زبان ساده، نحوهٔ صحبت کردن ما دربارهٔ وضعیتمان بر روی دیدگاه، تجربه و عملکرد ما در آن وضعیت تأثیر می‌گذارد و تا حد زیادی بر نحوهٔ کنارآمدن با زندگی و مقابله با مشکلات کوچک و بزرگ‌مان اثر می‌گذارد.
Amirhossein jabbari
«شما با کارهایی که انجام می‌دهید تعریف می‌شوید، نه کارهایی که قرار است انجام دهید.»
mvaliolahi
اگر انجام دادن کاری برای ما سخت است، شاید به این دلیل است که باور داریم تنبلیم یا اینکه توانایی انجام آن کار را نداریم و هر بار که درنگ می‌کنیم یا کار را به تعویق می‌اندازیم، این عقیدهٔ خود را اثبات می‌کنیم
Amir
هرچه بیشتر به خود بگویید که انجام دادن کاری سخت است، واقعاً هم برایتان سخت‌تر به نظر خواهد آمد.
Amir
برای تفکر، تفحص و تجربه کردن وقت کافی بگذارید. هیچ‌چیز مانند دانشی که خودتان به دست آورده‌اید، تأثیرگذار نیست
mehran
اگر به احساسات خود اجازه دهید که همچنان شما را کنترل کنند، تنها چیزی که برایتان باقی می‌ماند پشیمانی خواهد بود و، به تدریج، به همان موقعیتی خواهید رسید که برایتان توصیف کردم. در بستر مرگ دراز می‌کشید و با خود فکر خواهید کرد: «اگر فلان کار رو می‌کردم چی می‌شد؟»
♡bahar8413♡
یکی از اولین اشتباهاتی که ما می‌کنیم صحبت کردن دربارهٔ کاری است که قرار است انجام بدهیم یا شغلی که در آینده می‌خواهیم داشته باشیم. حتی استفاده از کلماتی چون «باید» یا «تلاش» هم درست نیست؛ زیرا ما با این کلمات به طور ناخودآگاه برای انجام این کارها زمان تعیین می‌کنیم و این زمان تعیین‌شده قطعاً همین الان نیست.
Amirhossein jabbari
مارکوس آرلیوس می‌گوید: «میزان خوشبختی شما به کیفیت افکارتان بستگی دارد. بنابراین از افکارتان به خوبی مراقبت کنید و به عقایدی که با منطق و ارزش‌های شما همخوانی ندارند، توجهی نکنید.»
artemis
لحظه‌ای که دست از توقع داشتن بردارید و یاد بگیرید که همه‌چیز را همان‌طور که هست بپذیرید، روابط شما با دیگران به قدری بهبود می‌یابد که باورتان نمی‌شود.
Amir
این حرف‌هایی که دربارهٔ ناخودآگاه می‌زنیم فقط مشتی اراجیف روان‌شناسی نیستند. دانشمندان کشف کرده‌اند که افکار ما حتی می‌توانند ساختار فیزیکی مغزمان را تغییر دهند. این پدیده که انعطاف‌پذیری عصبی نام دارد، نحوهٔ تفکر ما دربارهٔ ذهن انسان را متحول کرده است. مغز ما به هنگام رشد، یادگیری و تجربه کردن چیزهای جدید در زندگی، دائماً، در حال چیدن و مرتب کردن مسیرهای عصبی‌ای است که افکار و رفتار ما را کنترل می‌کنند.
mehran

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۱۴,۵۰۰
۵۰%
تومان