بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه

۴٫۰
(۱۲)
عشق تنها عملی است که در آن، بر مشکل جدایی‌مان فائق می‌آییم و به وحدت غیر قابل تقسیم و درک این حقیقت می‌رسیم که یکایک ما «که» هستیم.
Forest ♂️
انتخاب عشق، انتخابی برای دعوت بی‌پایان عشق برای جریان یافتن در وجود شما، عمل کردن از طریق شما، بیان خود از طریق شما و خدمت کردن به دیگران از طریق شماست.
Forest ♂️
عشق چیزی نیست که ما بتوانیم آن را از کس دیگری «دریافت» کنیم. هیچ‌کس نمی‌تواند عشقی را که پیشتر نداشته‌اید به شما بدهد.
Forest ♂️
عشق هیجان، رفتار یا حتی پیوندی نیست که شما با حضور فرد دیگر تجربه می‌کنید. عشق یک میدان پُربار و با طراوت با ارتعاشی نامحدود از نیروی بی‌پایان الهی است.
Forest ♂️
ما همیشه تجربیات‌مان از عشق را به فردی دیگر نسبت می‌دهیم، طوری که انگار آن فرد، منبع آن چیزی است که ما از آن برخورداریم اما در واقع، آن فرد در این فرآیند نقشی ندارد. البته، روابط به شما نشاط، لذت، آرامش، همدلی و بسیاری از چیزهای دیگر می‌دهد. انسان دیگر می‌تواند یک «موج‌آفرین» بزرگ باشد. اما عشقی که اکنون احساس می‌کنید، عشق شما و از اقیانوس خود شماست.
دلتنگِ ماه
رابطه همان عشق نیست. عشق یک میدان ارتعاشی از انرژی متعالی و تعالی‌بخش زندگی است. یک رابطه، راهی است که از طریق آن می‌توانید عشق را تجربه کنید. فرد دیگر نیز وجودی است که از طریق او می‌توانید عشق را احساس کنید. اما این عوامل، منبع عشق نیستند. عشق از بیرون وارد زندگی شما نمی‌شود. بلکه از درون شما برمی‌آید.
دلتنگِ ماه
شما نمی‌توانید واقعاً عشق را در هیچ جایی به‌جز درون خودتان «پیدا کنید». شما می‌توانید به یک رابطه برسید، اما نمی‌توانید به عشق دست پیدا کنید. بنابراین احساس عشق، به درک احساسات ربطی ندارد. عشق به تحکیم و تقویت ارتباط درونی شما با الوهیت و میدان نهایی عشق مربوط است.
دلتنگِ ماه
عشق هیجان، رفتار یا حتی پیوندی نیست که شما با حضور فرد دیگر تجربه می‌کنید. عشق یک میدان پُربار و با طراوت با ارتعاشی نامحدود از نیروی بی‌پایان الهی است
دلتنگِ ماه

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
۶۲,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد