بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه

۴٫۰
(۱۲)
وقتی انسان دیگری باعث رنج شما می‌شود، دلیل آن این است که او عمیقاً در خود رنج می‌برد و رنج او اکنون در حال سرریز شدن است.» تیک نات هان
maryam.eslami
پُرسش‌های تنظیم مجدّد انتخاب عشق دربارهٔ ترک - در مرحلهٔ بعدی سفرم، چه چیزی را باید کنار بگذارم؟ - برای من چه چیزی مهم است و کار مرا در پیش رفتن دشوارتر می‌کند؟ - چه چیزهایی را نباید بیاموزم؟ - چه چیزهایی را پیشتر نیاموخته‌ام؟ - برای احساس آزادی چه چیزی را باید کنار بگذارم؟
maryam.eslami
وقتی کنترل، قضاوت، پنهانکاری، مقاومت، فریب و تقلب، تظاهر، ریاکاری، امتناع، سردرگمی و ابهام، رقابت و تمام رفتارهای دیگر و انتخاب‌های درونی را که ارتعاش‌های ما را تضعیف کرده و در ما تضاد و اختلاف ایجاد می‌کنند و ارتباط ما را از استعدادهای شگرفت درونی‌مان قطع می‌کند انجام ندهیم، آنچه باقی می‌ماند خود اصیل و عظیم ما خواهد بود!
maryam.eslami
چیزی که شما دارید از دست می‌دهید، محدوده‌ها و موانعی است که جلوی شما را می‌گیرند و مانع شکوفایی استعدادهایتان می‌شوند. باید عادت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و الگوهایی را که ترک نکرده‌اید کنار بگذارید. در واقع، این راه آزادی شماست. این موضوع به دریافت بیشتر ربطی ندارد. این موضوع به ترک کردن بیشتر ربط دارد. به جای پُرسیدن اینکه «من چه کار بیشتری می‌توانم انجام دهم؟» باید از خودتان بپُرسید: «من چه کاری را دیگر نباید انجام دهم؟»
maryam.eslami
«ما چیزها را نه آنگونه که هستند بلکه آنها را آنگونه که خود هستیم می‌بینیم.» آنِیس نین
maryam.eslami
ما باید به خود رجوع کنیم. منظور از انتخاب عشق این است که ببینیم در کجا، از عشق و حفاظت از خود دور شده‌ایم و قطع ارتباط کرده‌ایم. - در اینجا چند پرسش تنظیم مجدّد انتخاب عشق آمده است که می‌توانید از خود بپُرسید: - من چه زمانی تعدادی از مدارهایم را قطع کردم؟ - آیا زخم‌های دردناک انرژی باعث شد که ارتباط من از منبع اصلی قدرت قطع شود؟ - چه حسی در من بود که نمی‌خواستم آن را احساس کنم؟ - چگونه وصل نبودن کامل به منبع انرژی بر زندگی و روابطم تأثیر گذاشت؟ - به طور ناخودآگاه در چه حیطه‌هایی برنامه‌ریزی کرده‌ام تا با ولتاژ پایین زندگی کنم؟
maryam.eslami
عشق درد و رنج ایجاد نمی‌کند بلکه مبارزهٔ شما با عشق است که درد و رنج ایجاد می‌کند. وقتی تلاش می‌کنید تا عشق را سرکوب کنید، شما در قلب‌تان علیه عشق اعلام جنگ کرده‌اید. انتخاب عشق به شما اجازه می‌دهد تا هنگام حرکت نیروی حیات از طریق شما،
maryam.eslami
در اینجا دیدگاه تازه‌ای مطرح می‌شود: بر خلاف آنچه ما به خود می‌گوییم، این درد و رنج احساسی حاصل احساس کردن نیست. این درد، حاصل فکر و رفتار شماست که طی آن، با احساسی که می‌خواهید داشته باشید، می‌جنگید. وقتی احساسات بسیار شدید را تجربه می‌کنیم، باید درک کنیم که این تجربه آن چیزی نیست که باعث بروز مشکل شده است. این درد و رنج و مقاومت ما در برابر افزایش انرژی است که احساس تنش در ما ایجاد می‌کند.
maryam.eslami
عشق به‌جز جاری شدن و یافتن جایی برای بخشش همراه با فروتنی، انتخاب دیگری ندارد.
Elizee
وقتی تلاش می‌کنیم احساسات و هیجانات حاصل از عشق را کنترل کنیم، آن عشقی را که آرزویش را داریم از خود دور می‌کنیم.
mjn668

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان