بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب) اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب)

۳٫۳
(۴)
مشتریان هرگز عاشق یک شرکت نمی‌شوند، مگر اینکه کارکنان آن شرکت عاشقش باشند.
shahrooz
واقعیت این است که سودآوری هدف هر کسب‌وکاری است، اما گفتن اینکه این مسئولیت اصلی یک کسب‌وکار است اشتباه است. رهبران بزرگ سود شرکت را همچون سوختی برای فرهنگی که می‌خواهند ایجاد کنند در نظر می‌گیرند.
shahrooz
اندورفین: هنگام ورزش کردن و فعالیت‌های سخت باعث می‌شود احساس خوبی به ما دست دهد. دوپامین: هنگامی که کاری را تکمیل می‌کنیم احساس موفقیت در ما ایجاد می‌کند. سراتونین: هنگامی که دیگران از کارمان تعریف می‌کنند احساس افتخار در ما ایجاد می‌کند. اکسی‌توسین: احساس دوستی، عشق و اعتماد در ما ایجاد می‌کند.
shahrooz
سازمان‌هایی که کارایی بالایی دارند آن‌هایی هستند که افرادشان احساس امنیت می‌کنند و در نتیجه نیروی کافی برای انجام کارها به بهترین شکل را دارند.
shahrooz
هدف هر رهبری در هر سازمانی برقراری تعادل است. هنگامی که سیستم در تعادل باشد، به نظر می‌رسد که به یک قدرت فوق‌طبیعی دست پیدا کرده است.
shahrooz
نکته اصلی برای تبدیل شدن به یک رهبر فوق‌العاده این است که محیطی فراهم کنید که در آن هورمون‌های درست و به دلایل درست ترشح شود
shahrooz
بدون اکسی‌توسین هرگز نمی‌توانیم در کوتاه مدت پیشرفت کنیم. رشد، به مجموعه افرادی بستگی دارد که به همدیگر اطمینان دارند و از مهارت‌هایشان برای حل مسئله کمک می‌گیرند.
shahrooz
توانایی‌مان برای سخت کار کردن و فعالیت بدنی را مدیون اندورفین هستیم و توانایی‌مان در مشخص کردن اهداف، تمرکز و تکمیل کردن فعالیت‌ها ناشی از قدرت تشویقی دوپامین است. سراتونین مسئول احساس افتخاری است که هنگام موفقیت در ما ایجاد می‌شود. سراتونین به ما اطمینان می‌دهد که در جستجوی افرادی هستیم که از ما پیروی کنند
shahrooz
هنگامی که عضوی از یک گروه بزرگ هستیم، اکسی‌توسین انگیزه کافی در ما ایجاد می‌کند تا برای آن گروه کار و ارزش خلق کنیم.
shahrooz
مهم‌ترین کاری که رهبر باید انجام دهد این است که از افرادش که خطر کرده‌اند و وارد مسیرهای دشوار شده‌اند حمایت کند
shahrooz

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان