بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همه چیز تغییر می‌کند | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب همه چیز تغییر می‌کند اثر سینا بحیرایی

بریده‌هایی از کتاب همه چیز تغییر می‌کند

انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۸ رأی
۳٫۷
(۳۸)
به این فکر می‌کنم که در پزشکی چه‌قدر به ما بیماران توهین می‌شود. همه‌جای بدنت را می‌بینند، به خصوصی‌ترین بخش‌های بدنت دست می‌زنند و تمام اتفاقات و ترشحاتی که در بدنت رخ می‌دهد را بدون اجازه تماشا می‌کنند. در این حین دکتر با حوصله بالای سرت می‌چرخد و کارهایش را انجام می‌دهد و تا آخرین لحظهٔ ممکن صبر می‌کند تا نتیجهٔ کار را به تو اطلاع دهد.
Kimia Bahari
مسئله اینه که اون الان این‌جاست، تو هم این‌جایی. می‌دونی که زندگی هیچی‌ش معلوم نیست.
NeginJr
او شروع می‌کند به صحبت دربارهٔ این که باید به این مشکلات به چشم فرصت نگاه کنیم. ولی قبل از این‌که حرف‌هایش را تمام کند من از اتاق بیرون می‌آیم. هم‌چنان که در سالن حرکت می‌کنم صدای فریادهای او را می‌شنوم که صدایم می‌زند. می‌دانم باید می‌ماندم. ولی الان به این باور رسیده‌ام که زندگی کوتاه‌تر از این‌هاست که بخواهم به این جور مزخرفات گوش دهم.
ghazl
دیگر خودمان به این حقیقت دردناک پی برده بودیم که نورم به چه چیزی تبدیل شده است، شاید هم همیشه چنین آدمی بوده است و پرده‌هایی مثل همسر یا پدر بودن؛ حقیقت وجودی‌اش را از ما پنهان کرده بود
Mo0onet
بوی قهوهٔ مانده و ژل‌های بعد از اصلاح بی‌کیفیت می‌دهد. در سیمای نحیف او مردی را می‌بینید که در زیر بار حد وسط بودن مشغول تقلا است. او یک دلال حرفه‌ای است، نمونهٔ بارزی برای اثبات این که چرا باید قبل از این که به شخصی مثل او شبیه شوم، این کار را ترک کنم.
davari.bist
«قضیهٔ یازده سپتامبر که فایده‌ای نداشت. ولی داستان یه الکلی که تازه ترک کرده روی هرکسی تأثیر می‌ذاره، مگه نه؟ ایدهٔ محشری بود؟»
davari.bist
در زندگی مسائلی مهم‌تر از تلاش برای ساخت زندگی بهتر برای خودت وجود دارد
سارا
در زندگی هیچ‌وقت نمی‌دانی این آخرین باری است که داری طرف مقابلت را می‌بینی. اگر از این موضوع خبر داشتی قطعاً دقت بیش‌تری به خرج می‌دادی.
NeginJr
«خسته شدم این‌قدر برنامه چیدم. کل زندگی‌م داشتم برنامه‌ریزی می‌کردم، هیچ‌کدومم فایده‌ای نداشتن. می‌خوام یه مدت کنار بکشم و استراحت کنم. اصلاً می‌خوام ببینم واقعاً چه خری هستم!»
venus
اگر بخواهیم خانواده را دوباره جمع کنیم چه می‌شود و مهم‌تر از همه این که، آیا واقعاً دوست داریم خانواده را دوباره جمع کنیم؟
NeginJr

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان