بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۲ قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی اثر جردن پترسون

بریده‌هایی از کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی

۳٫۴
(۸۸)
«اگر در بخش اول داستان، اسلحه‌ای روی دیوار آویزان است، در بخش بعدی باید با آن شلیک شود. در غیر اینصورت هیچ فایده‌ای ندارد
shayan khe
به علاوه، وقتی ساز و کار ایدئولوژی‌شان کار نمی‌کند، مبلغان ایدئولوژی خودشان را مقصر نمی‌دانند بلکه تمامی آنهایی را مقصر می‌دانند که با ساده‌سازی‌ها فریب نمی‌خورند
Arash
تی.اس. الیوت خیلی جالب بر این مسئله تاکید می‌کند: ما از اکتشاف دست بر نخواهیم داشت و در انتهای همهٔ کاوشگری‌مان به مکان اول که شروع کردیم خواهیم رسید و آن مکان را برای اولین بار خواهیم شناخت. در دروازهٔ ناشناخته و فراموش شده وقتی پایانِ زمین هنوز کشف نشده بود رسیدیم به همان آغاز: در سرچشمهٔ طولانی‌ترین رودخانه آوای آبشارِ مخفی و کودکان در فراز درخت سیب. آن را نشناختیم چون کاوشش نکردیم اما آن را شنیدیم، تقریبا شنیدیم، در سکوت یبن دو موج دریا.
کاربر ۱۳۵۴۲۳۵
مردان وقتی با هم کار می‌کنند، هنجارهای رفتاری خاصی دارند. کارت را انجام بده. تمام توانت را بگذار. بیدار باش و توجه کن. غر نزن یا حساس نباش. پشت دوستانت بایست. جاسوسی نکن و چاپلوس نباش. طبق گفته‌های ماندگار آرنولد شوارتزنگر، یک مرد دخترصفت نباش. وابسته نباش. اصلا. هیچ‌وقت. تمام.
Mohammad Ghayoumi
تشابه نسبی‌گرایی به «فضیلت»، «صبر» است. فقط صبر می‌تواند انسجام اجتماعی بین گروه‌های مختلف ایجاد کند و ما را از آسیب رساندن به یکدیگر، نجات دهد. بنابراین در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی، شما به اصطلاح فضیلت خود را نشان می‌دهید و به همه می‌گویید که چقدر صبور، راستگو و مهربان هستید و منتظر می‌شوید تا دیگران شما را تایید کنند (هرچند که فضیلت‌های خود را به مردم گفتن، فضیلت نیست، بلکه نمایشِ خود است.
ali darvish
هیچ‌کس مثل خودتان نمی‌تواند شما را تحقیر کند و شما را رقت‌انگیز بداند
علیرضا
فقط خدا می‌داند در مسیر صلح، چه جنگ‌هایی باید بی‌درنگ و داوطلبانه بر پا شود.
محمد
در حقیقت، خداوند به موسی نه «ده پیشنهاد»، بلکه «ده فرمان» داد. اگر وضعیت من اکنون مانند یک بازیکن آزاد بود، اولین واکنشم به یک فرمان شاید واقعاً این بود که هیچ‌کس، حتی خدا، حقِ این را ندارد که بگوید چه کاری باید بکنم، ولو اینکه برایم مفید باشد؛ اما داستان گوسالهٔ طلایی به ما یادآوری می‌کند که بدون قوانین بی‌درنگ به برده‌های امیال خود تبدیل خواهیم شد و هیچ راه گریزی وجود نخواهد داشت.
علیرضا
به همین دلیل است که روان‌شناسان بزرگ -مهم‌ترینِ آن‌ها، فروید و یونگ- تأکید داشتند که روانِ انسان میدان جنگِ ایده‌هاست.
بهرام
هیچ‌وقت نباید آنچه را که می‌توانید باشید، برای آنچه هستید، قربانی بکنید
کاربر ۵۹۶۵۹۱۸

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان