بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۲ قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی اثر جردن پترسون

بریده‌هایی از کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی

۳٫۴
(۸۸)
ایدئولوژی‌ها جایگزین‌هایی برای دانش حقیقی هستند و وقتی مبلغان ایدئولوژی به قدرت می‌رسند، همیشه خطرناک می‌شوند زیرا دیدگاه یک شخصِ مثلا علامهٔ دهر ساده‌لوح با پیچیدگی هستی جور نیست. به علاوه، وقتی ساز و کار ایدئولوژی‌شان کار نمی‌کند، مبلغان ایدئولوژی خودشان را مقصر نمی‌دانند بلکه تمامی آنهایی را مقصر می‌دانند که با ساده‌سازی‌ها فریب نمی‌خورند.
هزاردستان
نیچه می‌گفت ارزش انسان با میزانِ تحمل وی در برابرِ حقیقت سنجیده می‌شود.
کاربر ۵۹۶۵۹۱۸
با خودتان جوری رفتار کنید که گویی آن کسی هستید که مسئول کمک کردن به او هستید.
shayan khe
هیچ دیواری حتی بلند هم که باشد، از ورود شر جلوگیری نمی‌کند. حتی اگر به طور کلی قلعه به اندازه کافی محکم باشد که همهٔ چیزهای بد را بیرون نگه داریم، باز هم شر فورا به درون ورود می‌کند. همانطور که نویسنده بزرگ روسی آلکساندر سولژنیتسین تاکید کرده، خطی که خیر و شر را از همدیگر جدا می‌کند، از وسط قلب همه انسان‌ها رد می‌شود.
کاربر ۱۳۵۴۲۳۵
نمایش دادن فضیلت، فضیلت محسوب نمی‌شود. نمایش دادن فضیلت می‌تواند تقریبا رایج‌ترین رذیلت ما باشد.) عدم تحملِ دیدگاه‌های دیگر
ali darvish
نظم، سکونت‌گاه هابیت‌ها، شایر، در کتاب تالکین است: آرام، پربار، ایمن برای زیستن و دارای افرادی ساده. بی‌نظمی قلمروی جهان زیرین کوتوله‌ها است که اسماگ، اژدهایی که گنج‌ها را احتکار کرده، آن را غصب کرده است.
نیما اکبرخانی
برنده شدن باعث افزایش میزان هورمون سروتونین نسبت به اُکتاپامین می‌شود.
نیما اکبرخانی
خطاهایتان را یادداشت کنید. آن‌ها را به زبان بیاورید. سعی کنید آن‌ها را تصحیح کنید. بدین‌گونه، می‌توانید معنای زندگی‌تان را کشف کنید و این معنا شما را از تراژدیِ زندگی‌تان محافظت می‌کند.
علیرضا
زنان از روز ازل مشغول خودآگاه کردن مردان هستند. آن‌ها این خودآگاه کردن را به دو طریق انجام می‌دهند: با جواب رد دادن به مردها یا در صورت عدم مسئولیت‌پذیری با خجالت‌زده کردن آنها. البته جای تعجبی هم نیست، چون زنان بارِ اساسی تولید مثل را تحمل می‌کنند. به سختی می‌توان تصور کرد که اگر تحمل این بار نبود، چی می‌شد. اما ظرفیت زنان برای خجالت زده کردن و خودآگاه کردن مردان، همچنان یک نیروی اساسی طبیعت است.
Lemonia
به‌هرحال، چنانچه شما نقشِ اصلی داستان خودتان نباشید، نقشِ کم‌اهمیتی را در نمایشِ فردی دیگر ایفا خواهید کرد و ممکن است شما را برای ایفای نقشی افسرده، تنها و غم‌انگیز انتخاب کنند.
کاربر ۵۹۶۵۹۱۸

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان