بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

امتیاز:
۴.۷از ۱۵ رأی
۴٫۷
(۱۵)
راز ۷۶ چه کسی بازنده است؟ از نظر من بازندهٔ مالی کسی است که ظرفیت باختن را ندارد. این افراد قبل از مواجه شدن با چالش‌های مالی، خود را باخته‌اند.
احمد زرگانی
راز ۷۳ برای کاستن از خطر باید خطرپذیر باشید برای اینکه پولدار باشید باید بی‌پولی را بشناسید، برای شناخت یک سرمایه‌گذاری خوب باید سرمایه‌گذاری بد را بشناسی.
احمد زرگانی
راز ۷۲ قانون متضاد در ثروتمند شدن یادتان باشد برای هر هزینه باید درآمدی وجود داشته باشد و برای هر دارایی یک بدهی. قانون سوم نیوتن را به یاد می‌آورید؟ برای هر عملی عکس‌العمل مساوی در جهت مخالف آن وجود دارد.
احمد زرگانی
راز ۷۰ بهای ندانستن بسیار سنگین است برای اکثر مردم، خواه بسیار تحصیل‌کرده و خواه کم سواد این دانسته‌های آنها نیست که برای آنها خرج دارد، بلکه این ندانسته‌های آنهاست که برای آنها بسیار پرهزینه است.
احمد زرگانی
راز ۶۹ قانون نیوتن در حرکت و سکون بی‌حرکتی و سکون چیزی جز فقر و بی‌پولی در پی ندارد. بعضی از مردم حتی آنقدر همت ندارند که یک تغییر کوچک در الگوها و اعتقادات اشتباه مالی بدهند. به نوعی می‌توان گفت که این افراد به زندگی فقیرانهٔ خود خو گرفته‌اند. یکی از قوانین نیوتن به نام اینرسی در این مورد می‌گوید: «یک جسم بی‌حرکت، بی‌حرکت می‌ماند و یک جسم در حال حرکت به حرکت خود ادامه می‌دهد.» به عبارتی شخصی که دائماً در حرکت است به صورت اتوماتیک‌وار به حرکت خود به سمت جلو ادامه می‌دهد و شخصی که به سکون خود و عدم تغییر اعتقاد دارد همچنان بی‌حرکت می‌ماند.
احمد زرگانی
راز ۶۴ آیا برای من دیر نشده است؟ آیا می‌دانید کلنل ساندرز زمانی که ایدهٔ مرغ سوخاری کنتاکی را شروع کرد، ۶۶ سال سن داشت. باید در هر نقطه‌ای که هستید تصمیم گرفته و دست به کار شوید.
احمد زرگانی
راز ۵۷ از کم شروع کنید ولی شروع کنید! از قدرت بدهی برای ثروتمند شدن استفاده کنید. برای خیلی از مردم بدهی می‌تواند مرگبار باشد ولی توصیه می‌کنم از کم شروع کنید و در ابتدا معاملات کوچک انجام دهید.
احمد زرگانی
راز ۵۴ مقصر فقر چه کسی است؟! سرزنش دیگران، خانواده، دولت و ... راحت‌ترین کاری است که افراد برای سلب مسئولیت از خود انجام می‌دهند. در مسیر ثروتمند شدن اولین مرحله، مسئولیت‌پذیری است. در بازی «گردش مالی» نیز من سعی کرده‌ام این ویژگی فوق‌العاده را در شما تقویت کرده و افزایش دهم. تا زمانی که شما مسئولیت‌پذیر نباشید، نمی‌توانید از اشتباهات‌تان درس بگیرید و رشد کنید.
احمد زرگانی
راز ۵۰ چه نوع سرمایه‌گذاری را برای من پیشنهاد می‌کنید؟ این سئوالی است که به صورت مکرر از طرف افراد مختلف در مکان‌های مختلفی مثل همایش، سمینار، برنامهٔ تلویزیونی و حتی در پمپ بنزین از من پرسیده می‌شود. کسانی که این سئوال را می‌پرسند افراد تنبلی هستند که به دنبال نسخه‌های یک شبه برای ثروتمند شدن هستند. این افراد با این سئوال می‌خواهند خود را از فکر کردن راحت کنند، زیرا به قول هنری فورد «فکر کردن سخت‌ترین کار دنیاست.» کسانی که سئوال فوق را مطرح می‌کنند لقمهٔ چرب و نرمی برای شیادان اقتصادی هستند. من در پاسخ به این سئوال می‌گویم: «اینکه شما درچه زمینه و بخشی سرمایه‌گذاری می‌کنید کاملاً بستگی به شرایط مالی و اقتصادی شما دارد، من فرمول کلی را به شما گفته‌ام، حالا نوبت شماست.»
احمد زرگانی
راز ۴۴ باید خودتان را در اولویت بگذارید بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند دنیا را نجات بدهند، اما حتی نمی‌توانند از خودشان محافظت کنند. این افراد بنابراین نمی‌توانند در دنیا چندان تأثیرگذار باشند. من در جوانی یاد گرفتم که خداوند به افرادی کمک می‌کند که اول به خودشان کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید دنیا را نجات دهید ابتدا باید یاد بگیرید که خودتان را نجات دهید. سپس سراغ نجات دنیا بروید.
احمد زرگانی

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان