بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

امتیاز:
۴.۷از ۱۴ رأی
۴٫۷
(۱۴)
اگر بخواهیم یک تعریف روشن و واضح از دارایی داشته باشیم، باید گفت: «دارایی چیزی است که صورت مستمر پول به جیب شما وارد می‌کند، در غیر اینصورت یک بدهی است.» یعنی ماشین، موبایل، لپ‌تاپ و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید در واقع بدهی شما هستند.
سجاد
راز ۷۸ اول به خودتان پول بدهید هر وقت که حقوق‌تان را دریافت می‌کنید قبل از هر کار مبلغی را برای خود بردارید. اولین پولی که برداشت می‌کنید نباید قسط ماشین، قسط بانکی یا کرایهٔ منزل باشد. مبلغ معقولی را برای خودتان بردارید و سپس بلافاصله آن مبلغ را به حساب پس‌انداز جداگانه‌ای واریز کنید و تا وقتی که آمادهٔ سرمایه‌گذاری آن به سایر طرق نشده‌اید به آن مبلغ دست نزنید.
احمد زرگانی
راز ۶۸ زمان تغییر همین حالاست! یکی از مهم‌ترین دلایلی که فقط ۱ نفر از هر ۱۰۰ نفر به ثروت هنگفت دست پیدا می‌کند این بود که مردم وقتی که می‌بایست تغییر می‌کردند همت و پشتکار ایجاد تغییر را نداشته‌اند و به تکرار یک کار ادامه داده‌اند. اکثر این افراد اسیر تردیدها و ترس‌هایتان هستند از اینرو قادر به تغییر کردن نیستند.
احمد زرگانی
فقرا افرادی نزدیک‌بین و ثروتمندان دوربین و آینده‌نگر هستند
کتابخوان...
نشانه‌های رسیدن به موفقیت وقتی شما در اجرای برنامه‌های اقتصادی خود دچار یاس، ناامیدی و سرخوردگی می‌شوید، نشان دهندهٔ آن است به موفقیت نزدیک شده‌اید. دراین گونه مواقع لطفاً حتماً فقط ادامه دهید.
معراج
شما و خانوادهٔ عزیزتان حق زندگی دارید، بنابراین جوری کار کنید که با خیال آسوده در جوانی بازنشسته شوید و به سفرهای تفریحی بروید زیرا بسیاری از لذت‌ها در جوانی است که معنا دارد.
سجاد
اکثر مردم با آموزش‌هایی که از بچگی دائماً به آنها داده شده، یاد گرفته‌اند که هیچگاه بدهکار نباشند و بدهکار نبودن را حتی افتخاری برای خود می‌دانند، در حالیکه بدهکارترین انسان دنیا، ثروتمندترین مرد دنیا یعنی بیل‌گیتس است.
سجاد
راز ۱۰۵ وقتی پولدار باشید می‌توانید... وقتی پولدار باشید می‌توانید: - اوقات بیشتری را در کنار خانواده سپری کنید. - پول بیشتری را به سازمان‌های خیریه بپردازید. - کارآفرینی کرده و امنیت شغلی بالایی را ایجاد کنید. - از وقت و پول خود برای سلامتی خود استفاده کنید. - سفرهای خاطره انگیزی را به سراسر جهان تجربه کنید. - زمان بیشتری را با خدای خود به راز و نیاز بپردازید.
احمد زرگانی
راز ۹۲ چرا باید پولدار باشیم؟ من پولدار بودن را انتخاب کردم زیرا از صمیم قلب می‌خواهم نقش ماندگارتری را در ساخت جامعهٔ خود ایفا کنم. پولدار بودن این قدرت را در اختیار من قرار می‌دهد تا حضور سازنده‌تری را در ساختن کشورم داشته باشم.
احمد زرگانی
راز ۸۷ بهترین انتقام از دشمنان در نیروی دریایی آموختم که «چشم در برابر چشم» ولی به نظرم این گفته کاملاً اشتباه است. در مسیر ثروت‌آفرینی بهترین کاری که شما برای گرفتن انتقام از دشمنان خود می‌توانید انجام دهید: «دستیابی به موفقیت است» من به جای تلافی کردن، با کنترل خشم خود مستقیم به سمت موفقیت به پیش می‌روم.
احمد زرگانی

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان