بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

امتیاز:
۴.۷از ۱۴ رأی
۴٫۷
(۱۴)
راز ۶ بنیادگرایی فقرا بنیادگرایی فقرا یعنی بازگشت به گذشته، هر چند کهنه و رنگ و رورفته و تکرار کارهای قبلی که هیچ نتیجه‌ای جز عقب‌نشینی و تباهی ندارد. فقرا مردن در فقر را، راهی برای رستگاری دانسته و با آغوش باز به استقبال آن می‌روند. بنیادگرایان به گذشته نگاه می‌کنند، در حالیکه ثروتمندان سخت گوش در رسیدن به اهداف آینده را مد نظر خود قرار می‌دهند.
احمد زرگانی
راز ۵ گروگان‌گیری فقرا فقرا با ماندن در وضعیت بی‌پولی و تهیدستی سعی در گروگان‌گیری احساسات دیگران و جلب توجه دیگران دارند. خود را قربانی در نظر گرفتن، درست نقطهٔ مقابل انجام دادن کار درست است. این کار را نکنید و اگر این کار را می‌کنید آنرا متوقف فرمایید.
احمد زرگانی
راز ۴ فقرو خود درمانی فقر یک حساسیت فصلی نیست، بلکه یک بیماری مهلک و خاص اما قابل درمان است. واکسن مؤثر ضد فقر، آموزش‌های مالی است. افراد با تن دادن به فقر دچار یک معلولیت مالی می‌شوند. فقرا افرادی نزدیک‌بین و ثروتمندان دوربین و آینده‌نگر هستند. شاید توصیه به پولدار شدن تکراری است ولی هیچ چیز ار معجزهٔ بودن آن کم نمی‌کند.
احمد زرگانی
راز ۳ گرفتاری شکل تقلبی شهرت است بعضی از افراد فقیر و طبقهٔ متوسط به عمد برای خود گرفتاری دست و پا می‌کنند، چون راه آسانی برای جلب توجه دیگران است. آسان است که معتاد شویم بجای اینکه مسئولیت زندگی را تمام قد بپردازیم. معتاد شدن بسیار آسان‌تر از کسب مهارت‌های مختلف مالی است.
احمد زرگانی
راز ۲ از طفره رفتن بپرهیزید هر قدمی که می‌خواهید برای موفقیت مالی‌تان بردارید را از همین لحظه شروع کنید. درست همین جا و همین لحظه است که می‌توانید زندگی‌تان را دگرگون کنید و سرنوشت خودتان را با دستان خود رقم بزنید.
احمد زرگانی
راز ۱ برای دیگران الگو و منبع الهام شوید برای کسب موفقیت به صورت مدام نگاه به هدف خود داشته باشید. هنگام قدم برداشتن به سمت موفقیت بهانه‌ها و چیزهای زیادی قصد دارند شما را به حاشیه برانند. این بهانه‌ها در قالب دوستان، خانواده، همسر و ... شما را از مداومت و پی‌گیری هدف‌هایتان باز می‌دارند. شما در این گونه موارد کمی سنگدل باشید، به سرزنش و توهین‌های دیگران گوش ندهید و در رسیدن به هدف، عزمی راسخ داشته باشید. بهترین و ایده‌آل‌ترین کاری که شما می‌توانید برای دیگران انجام دهید این است که الگو و منبع الهام آنها شوید.
احمد زرگانی

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۲
۱۳
صفحه بعد