بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی

بریده‌هایی از کتاب ۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

امتیاز:
۴.۷از ۱۵ رأی
۴٫۷
(۱۵)
راز ۱۶ نقش‌های متنوع از ثروتمندان خداوند برای ثروتمندان نقش‌های خوب بی‌نظیری را در نظر گرفته است. نقش‌هایی مثل کارآفرین، خیر، صبور و ... ثروتمندان خود را در قید و بند یک نقش نگه نمی‌دارند و به سفر ادامه می‌دهند. راز ثروتمندان خواستن، حرکت کردن و بدست آوردن است.
احمد زرگانی
راز ۱۵ ثروتمندان کارنامه‌ای پر از تجدیدی و شکست دارند ثروتمندان افراد کار کشته‌ای هستند که هزاران عدم توفیق و شکست را تجربه کرده‌اند بنابراین هیچ ترس و دلهره‌ای از مواجه شدن با شکست ندارد. آنها هیچگاه بازی را واگذار نمی‌کنند و با تمام وجود ادامه می‌دهند و گوش‌هایشان از شنیدن تحقیر دیگران کر است.
احمد زرگانی
راز ۱۴ بین خود و ابزار کارتان فاصله بگذارید پولدارهای واقعی در دنیا با پول‌هایشان شناخته نمی‌شوند. ثروتمندان پول را ثروت واقعی نمی‌دانند بلکه پول را ابزاری برای رسیدن به اهداف فرض می‌کنند. ثروتمندان همیشه با ابزارهای کاری خود یک قدم فاصله می‌گیرند. آنها از روی شعور و آرزوهایشان شناخته می‌شوند.
احمد زرگانی
راز ۱۳ فقیر پهلوان آخر هفته است پولدارها به هدف‌های خود ایمان دارند و خود را وقف آنها می‌کنند. فقرا کسب ثروت را جدی نمی‌گیرند. از اینرو می‌توان گفت فقیر پهلوان آخر هفته است و پولدار هفت روز هفته آمادهٔ مبارزه است. ثروتمندان ایمان دارند که حرکت آنها به سمت پولدار شدن برای کرهٔ زمین حیاتی است.
احمد زرگانی
راز ۱۲ بهانه‌تراشی دشمن ثروت‌آفرینی برای انجام ندادن یک کار می‌توان هزاران بهانه تراشید، بهانه‌هایی که در بعضی مواقع عدم توجه به آنها یک گناه کبیره به حساب می‌آید. به این بهانه‌ها توجه نکنید و بدانید که هنگام رسیدن به موفقیت، آرامش زندگانی را به آغوش خواهید گرفت. تولستوی سیزده فرزند داشت ولی رمان «جنگ و صلح» را نوشت و جهانی شد. لانس آرمسترانگ سرطان داشت و سه بار برندهٔ تور دو فرانس شد. بهانه مثل درد زایمان است که برای رهایی باید از آن فارغ شد.
احمد زرگانی
راز ۱۱ دربارهٔ الهامات خود رازدار باشید هنگامیکه موفقیت و کامیابی به شما از طرق مختلف الهام می‌شود، دربارهٔ آن صحبت نکنید تا از قدرتش کاسته نشود. این الهام به شما اختصاص دارد، نه کس دیگری! ... و الهام وقتی به سمت شما قدم برمی‌دارد که شما اولین قدم را برای خود بردارید.
احمد زرگانی
راز ۱۰ به دنبال تأیید دیگران نباشید ثروتمندان واقعی انرژی خود را صرف دریافت تأیید از دیگران نمی‌کنند. فقرا دائماً در پی تأیید دیگران هستند و به همین خاطر مدام از مسیر اصلی خود دور می‌شوند. متأسفانه افراد جامعه که ۹۵ درصد از آنها فقرا هستند، نگاه درستی به ثروت، پول و آموزش‌های مالی و تأثیر شگرف آنها ندارند. توجه داشته باشید که ثروتمندان رئیس وجود و زندگی خود هستند و می‌دانند آموزش‌های مالی همانند چکی هستند که در چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی ۱۰۰ درصد نقد می‌شود.
احمد زرگانی
راز ۹ پاداش، پاسخ عمل در دنیاست اگر هزاران ایده برای سرمایه‌گذاری داشته باشید ولی حتی یکی از آنها را اجرا نکرده باشید، هرگز سراغ آینه نروید. زیرا در آینه یک فرد احمق را خواهید دید که در خواب و خیالش به ثروت دست یافته است. در خواب و خیال بودن راهی برای رو در رو نشدن با واقعیات سرمایه‌گذاری است. تمام قد روی هدفتان متمرکز شوید و شانس و اقبال را به فالگیران و رمال‌ها محول کنید.
احمد زرگانی
راز ۸ نشانه‌ای برای کشف راه درست هنگامیکه در انجام کاری در مسیر سرمایه‌گذاری از ترس فلج شوید، بدانید که نشانهٔ خوبی است. ترس در واقع به ما نشان می‌دهد که چه چیزی درست است. تبدیل کردن ترس به لذت، هنر بزرگ ثروتمندان می‌باشد.
احمد زرگانی
راز ۷ ایرادگیری صفت فقیران است ایرادگیری مداوم یکی از ویژگی‌های فقرا و تهیدستان است. در واقع فقرا با ایرادگیری در پذیرش خوشبختی دیگران مقاومت می‌کنند. برای ثروتمند شدن زندگی واقعی خودتان را داشته باشید و به جای انتقاد از دیگران آنها را در مداومت در کسب آموزش‌های مالی تشویق کنید.
احمد زرگانی

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان