بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندانیان باور | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زندانیان باور اثر ماتیو مک کی

بریده‌هایی از کتاب زندانیان باور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
تصویری که از خودتان دارید به روشنی پایه و اساس اکثر تصمیم‌گیری‌های شما در زندگی است.
sara
تجربه مثبت با باور مرکزی منفی تناسبی ندارد. بنابراین راحت نادیده گرفته می‌شود. از آنجا که شما رویدادها را فقط از طریق فرآیند طبقه‌بندی کردن به خاطر می‌سپارید این تجربه هرگز در حافظه شما ضبط نمی‌شود. در ذهنتان به دنبال یک جای خالی یا طبقه‌ای از تجربه‌های مشابه می‌گردید تا این رویداد جدید را در آنجا قرار دهید. چنانچه هیچ باور مثبتی که با این تجربه مثبت همخوانی داشته باشد یافت نشود، بیشتر موارد این تجربه به فراموشی سپرده می‌شود.
صابر
بسیاری از باورهای مرکزی شما بدون اینکه از وجودشان مطلع باشید عمل می‌کنند که ممکن است بتوانید احساسات مشخصی چون بی‌ارزشی، آسیب‌پذیری یا بی‌کفایتی را در خود تشخیص دهید، ولی تأثیر آنها در انتخاب‌های روزانه‌تان همچنان به طور عمده نامشخص باقی می‌مانند. به دلایل بسیار زیادی مهم است که باورهای مرکزی خود را به سطح آگاهی‌تان بیاورید تا آنها را به وضوح و صادقانه مورد بررسی قرار دهید.
مری و راه های نرفته اش
پیامدهای باورهای مرکزی در حوزه ارتباطات به طور ملموس‌تری دیده می‌شود. باورهای مرکزی به راستی می‌توانند یک دوستی عاشقانه، ازدواج یا یک خانواده ایجاد کنند یا از هم بپاشند. اگر معیارهای فوق‌العاده بالایی برای خود و دیگران دارید، ممکن است هرگز کسی را پیدا نکنید که آن معیارهای ایده‌آل را داشته باشد. اگر به در دسترس داشتن عشق و تغذیه کافی در دنیای اطرافتان شک دارید، ممکن است مجذوب هر کسی که به طرفتان می‌آید شوید و یا به طور کلی از جستجو برای یافتن یک شریک دست بکشید. همچنین ممکن است فقدان عشق را در زندگی‌تان احساس کنید فقط به این دلیل که باور ندارید ارزش آن را داشته باشید. اگر معیارهای منطقی دارید و معتقدید که ارزش عشق و دوستان مناسب متعدد را دارید، فرصت شما در پیدا کردن یک دوست خوب به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
sogol ashtiani
یک واقعیتی در مورد سلامت جسمی وجود دارد که می‌گوید: «شما همان چیزی هستید که می‌خورید.» و برای سلامت روح می‌گویند: «شما فقط آنچه را جستجو می‌کنید می‌بینید.»، «شما به آنچه می‌بینید، اعتقاد دارید.» و «شما به آنچه انجام می‌دهید، تبدیل می‌شوید.»
آرین
در نهایت اینکه این باورها هستند که به افراد کمک می‌کنند یا آسیب می‌رسانند.
صابر
انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدودکننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، زندانی می‌شوند.
mina
این کتاب قصد ندارد باورهای مرکزی شما را از یک قطب به قطب دیگر، از منفی به مثبت، از سیاه به سفید تغییر بدهد، چرا که این همان چیزی نیست که در واقعیت اتفاق می‌افتد. هدف کتاب حاضر این است که برخی از باورهایی که براساس یک احساس نادرست از تجربه‌های زندگی‌تان قرار دارند را در یک مسیر واقع‌بینانه‌تر قرار دهد. از شما انتظار نمی‌رود که باورهایتان را کنار بگذارید بلکه فقط آنها را مورد پرسش قرار دهید، به بوته آزمایش بگذارید و در جستجوی تجربه‌هایی باشید که بتوانند از شدت این باورها بکاهند.
Abbasmorid
مقابله با باورهای مرکزی بخش‌های باقیمانده کتاب این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که برخی از باورهای مرکزی‌تان را مورد بررسی، پرسش و آزمایش قرار دهید. به طور حتم برخی از باورهای مرکزی شما درست هستند ولی برخی دیگر ممکن است نادرست باشند و تنها از طریق سوگیری تأییدی و شیاربندی ذهنی تداوم یافته‌اند.
Abbasmorid
وقتی تصویر شما از خودتان پر از عیب و نقص باشد، پیامی که به شما می‌دهد این است که لیاقت موفقیت را ندارید و در زندگی باید همیشه منتظر رنج، فقدان و آسیب باشید؛ ولی وقتی تصویری که از خودتان دارید جذاب و سرشار از قدرت و اطمینان باشد، دنیا در نظر شما خوشایندتر و دستیابی به آرزوها امکان‌پذیرتر خواهد بود.
Eli sedaghat

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان